sobota, 4 lutego 2012

Gościnna Projektantka- luty

Witam gorąco i ogłaszam kolejny nabór na Gościnną Projektantkę Szuflady 

Wszystkich chętnych prosimy o zostawienie komentarza pod tym postem do 6 lutego następnego dnia ogłosimy wyniki 

Zasady
-Wylosowana projektantka ma czas do 14 lutego na wymyślenie swojej zabawy i zrobienie do niej pracy 
-15 lutego zostanie ona opublikowana na blogu
-Projektantka może przygotować nagrodę, ale nie musi 
-Projektantka otrzyma też imienny banerek do umieszczenia na własnym blogu 

Serdecznie zapraszam !

16 komentarzy:

  1. raz kozie śmierć.... ja też się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obowiązkowo :)
    już zaczynam myśleć :) może się uda.
    Dzięki za szanse!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musowo, może teraz się uda... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo chetnie wezme udzial w zabawie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się dopiszę, a co, spróbować nie zaszkodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja się zgłaszam, na bycie jednorazową projektantką zdołam wygospodarować czas:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieśmiało i ja spróbuję:}

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje, ze charakter moich prac "lapie sie" na zgloszenie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. klasnęła w ręce: jakie to piękne WYZWANIE! Mój rok wyzwań jest twórczy i bezlitosny (bo czas ma swoje granice)

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja bardzo chetnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń