wtorek, 30 października 2012

Nowe Projektantki Szuflady!

Witam.

Przyszedł czas na podsumowanie ogłoszonego jakiś czas temu w Szufladzie naboru do naszego Zespołu Projektowego.

Chęć współtworzenia Szuflady wyraziło 35 utalentowanych i kreatywnych osób.

Odwiedziłyśmy wszystkie te osoby na ich blogach.

Oglądałyśmy i czytałyśmy.
Podziwiałyśmy i wzdychałyśmy nieraz do Waszych fantastycznych dzieł!

Tyle cudownych przedmiotów i pomysłów! 
Tyle interesujących treści i inspiracji!
Tyle talentów!

I wierzcie nam, wybór był naprawdę trudny!
Trudny do tego stopnia, że ostatecznie postanowiłyśmy przyjąć do naszego Designe Team'u nie trzy, a pięć osób!

A więc, żeby nie przedłużać, do współtworzenia Szuflady zapraszamy:







Wszystkim pozostałym z całego serca dziękujemy! 
I zapraszamy do zagoszczenia w Szufladzie np. w ramach co miesiecznej zabawy Gościnna Projektantka.


A nowe projektantki prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo, doszuflady@op.pl
Jest kilka spraw do uzgodnienia :)!

17 komentarzy:

  1. Słuszny wybór :) Gratulacje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Gratuluję Dziewczynom!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wybranym i życzę wspaniałej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! czekamy na inspiracje i wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAAAAAAA a ja się strasznie cieszę :D oj, oj nie mogę się już doczekać, jestem po prostu P-R-Z-E-S-Z-C-Z-Ę-Ś-L-I-W-A-!!!! :) dziękuję serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna brygada - witamy i czekamy na kolejne wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i czekam na kolejne inspiracje i wyzwania : )

    OdpowiedzUsuń
  8. No i ja... bardzooo dziękuję za takie wyróżnienie :) To taki zaszczyt, tak ogromny zaszczyt dla mnie do tak zacnego grona dołączyć, że słów mi brak !!! :)Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny, nie wiem, czy mój e-mail doszedł, czy pisać jeszcze raz. W każdym razie czekam na odpowiedź od Was. :)

    OdpowiedzUsuń