niedziela, 6 stycznia 2013

Pomysł na notes?

Witajcie,


Dziś chciałam się z Wami podzielić pomysłem na notes. Do wykonania swojej pracy skorzystalam z tutorialu notesowego ArteBanale. Bardzo prosty i szybki sposob na nadanie "zwykłemu" notesowi, zeszytowi ładnego  i indywidualnego wyglądu.
Moj notes prezentuje sie tak:





Zapraszam serdecznie wo wykonania własnego notesu, swietna zabawa i ma sie cos dla siebie :) U mnie z tym ciężko ale tym razem mam coś tylko i wyłącznie dla siebie.

Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. dostałam kiedyś podobny - w lawendowych kolorach z wymianki, jest tak piękny, że szkoda mi w nim pisać ....
    twój jest również piękny i mam nadzieje, że go szybko zapiszesz :) podobają mi się kolory
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń