środa, 28 stycznia 2015

Wyniki wyzwania styczniowej Gościnnej Projektantki Szuflady

Witam i przedstawiam wyniki wyzwania Doroty - LandOfLaces, która była naszą Gościnna Projektantka w styczniu.

Witajcie!
Po pierwsze chciałam serdecznie podziękować Wam wszystkim za udział w wyzwaniu! Starałam się zaglądać do Was w miarę pojawiania się nowych prac, i za każdym razem miałam nowego faworyta. Niektóre prace zwyczajnie bym sobie zabrała i używała ;-) Niektóre mnie rozczuliły przywołując na myśl dzieciństwo. Inne przemówiły do mnie kompozycją, stylem, tym "czymś", co sprawia, że mogę powiedzieć "o taak, podooba mi się :-) ". A niektóre totalnie zaskoczyły kreatywnością. Wobec takiej różnorodności technik i ich efektów - postanowiłam na koniec trzymać się pierwszej myśli. Wygra ta praca, która spełni najwięcej z podanych przeze mnie haseł. Inaczej musiałabym wyróżnić wszystkie!
Tak więc po przyjrzeniu się wszystkim zgłoszonym dziełom - bezkonkurencyjnie wygrywa "art-jurnal" autorstwa OleskiM, która wykorzystała wszystkie dziewięć wytycznych! Powstała ciekawa, wysmakowana praca - udany efekt Połączeń :-)


Jeszcze raz dziękuję za Wasz udział, oraz za możliwość bycia Gościnną Projektantką!

Na koniec przypominam, żeby wyróżniona autorka skontaktowała się ze mną w celu ustalenia koloru nagrody i innych koniecznych szczegółów.

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam, zgłaszajcie się na gościnną projektantkę, to świetna zabawa!


Pięknie dziękujemy Dorocie za gościnne projektowanie w Szufladzie a zwyciężczyni wyzwania serdecznie gratulujemy!




Na koniec gorąco zapraszamy na lutową edycję cyklu Gościnnej Projektantki Szuflady oraz na nasze aktualne wyzwania:

i kończące się niebawem "Niech żyje bal!".


6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Wygranej i dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej dzięki wielkie jestem przeszczęśliwa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje!

    wow!- ja też połączyłam wszystkie hasła :-)

    OdpowiedzUsuń