wtorek, 10 marca 2015

Znalezieni w Szufladzie 3/2015.

Dzisiaj, mam przyjemność przedstawić Wam kolejną, utalentowaną artystycznie osobę. 
Zespół Projektantek Szuflady i wiosenny marzec serdecznie wita Dorotę.



W wirtualnym świecie, Dorotę możecie znaleźć na jej blogu: Slomkad.


Dorota o sobie:

Witam Was serdecznie, mam na imię Dorota, ale w blogowym świecie znana jestem jako Slomkad
 8 marca minął rok od założenia przeze mnie bloga, choć biżuterię tworzę nieco dłużej. Od zawsze zajmuję się sztuką oraz rękodziełem. Ukończyłam Liceum Plastyczne w specjalizacji Tkanina Artystyczna, ale na okres studiów zaprzestałam wykonywania czegokolwiek. 
Nie odnalazłam się w nowym zawodzie, więc poszukiwałam swojej własnej drogi. 
To właśnie biżuteria sutasz stała się moją odskocznią od codzienności. Ogromną rolę odegrał tu mój Narzeczony, który kupił mi pierwszy zestaw do sutaszu i motywował do dalszej pracy. 
Początki były trudne. Uczyłam się z internetowych tutoriali, ale z czasem postanowiłam poszukać własnego sposobu na okiełznanie sutaszowych tasiemek. Tak powstawały kolejne prace, jedne udane inne niekoniecznie, ale w każdą z nich wkładam całe swoje serce. Dzięki zaistnieniu w internecie poznałam wiele wspaniałych osób, które tak jak ja zajmują się wykonywaniem biżuterii. Wciąż uczę się nowych technik, więc moja biżuteria się zmienia. Ostatnio mój czas skradły koraliki, ale sutaszu nie porzuciłam bynajmniej. 
Szukam swojego stylu, czy mi się uda czas pokaże. Mam głowę pełną pomysłów, które co chwila realizuję lub szkicuję, by mi nie umknęły. Kocham to co robię, a największą nagrodą jest dla mnie radość zadowolonej klientki.
Dziękuję Projektantkom Szuflady za to wspaniałe wyróżnienie i możliwość prezentacji swojej osoby. Byłam niesamowicie zaskoczona, gdy otrzymałam od was wiadomość. 
Życzę Wam sukcesów, niesłabnącej weny i niegasnącej radości :-).
A oto moje prace: 



Wisior z pawim piórem powstał na konkurs. To dzięki tej pracy rozpoczęłam swoje wyzwaniowe zmagania i próby.


Pierwsza praca, która została wyróżniona. Zyskałam dzięki niej więcej pewności, że to co robię, robię dobrze.

Bransoletka, która stała się „hitem” moich poczynań z koralikami.

Cykl prac z kamieniami z naszego pięknego Bałtyku.

Praca, która zdobyła III miejsce w konkursie. Jestem z niej niezwykle dumna.

Moja twórczość obejmuje nie tylko biżuterię. Zapraszam więc na: batik, gobelin i rysunek w moim wykonaniu.

Jak widać Dorota, to artystyczna dusza! :-)

Pięknie dziękujemy Tobie Doroto za przybliżenie naszym czytelnikom Twojej osoby i twórczości.
Mamy nadzieję, że Twoje wspaniałe prace będziemy mogli podziwiać w kolejnych wyzwaniach Szuflady.





8 komentarzy:

  1. Wszystkie prace piękne, ale te kamienie z Bałtyku w koralikach mnie urzekły... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słomka! Jak miło Cię tu widzieć, gratuluję! W pełni zasłużone wyróżnienie, bo Twoje prace są prześliczne. Mnie nieodmiennie najbardziej zachwycają te z morskimi kamieniami, które w Twojej oprawie wyglądają bardzo szlachetnie. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace, na dodatek w technikach zupełnie mi obcych (może poza beadingiem). Tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Dorotka ma niewątpliwie talent i bogatą wyobraźnię!!! Jestem szczęśliwą posiadaczką kilku wisiorów z kamieniami z Bałtyku oraz bransoletek koralikowych i wzbudzają zachwyt każdego, kto je zobaczy!!! Prawdziwie unikalne, artystyczne cacuszka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że Dorota znalazła się w znalezionych, bo to mega utalentowana dziewczyna, i pewnie jeszcze nie jednym zaskoczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace :) ile wyobraźni

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miło poznać Cie trochę bardziej :-) rysunek uwielbiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykły talent , z przyjemnością oglądam te prace:)

    OdpowiedzUsuń