poniedziałek, 6 lipca 2015

Zostań Gościnną Projektantką Szuflady w lipcu.

Zastanawiasz się czasem, jak wygląda przygotowanie wyzwania od "kuchni"?  

Teraz jest dobry moment, aby sprawdzić jak to jest :-)   

Zostań więc - Gościnną Projektantką lipca!



Jeżeli chcesz przeprowadzić swoje własne wyzwanie

na łamach naszego bloga,

pozostaw pod tym postem komentarz.


Na zgłoszenia czekamy do 7 lipca.

***

Wylosowana osoba, będzie mogła krótko przedstawić siebie i swoją twórczość, oraz zaproponować, przeprowadzić i wyłonić zwycięzcę swojego wyzwania na naszym blogu.

Gościnna Projektantka/Projektant otrzyma od nas specjalny, imienny banerek, natomiast osoba przez nią/niego wyróżniona - specjalny banerek Szuflady.


Przy zgłoszeniu polecam zapoznać się z naszym regulaminem.

Serdecznie zapraszamy :-)

14 komentarzy:

  1. A co mi tam spróbuję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam jestem druga - może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz pierwszy na łamach wszego bloga, może to właśnie będę ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy można zostać ponownie gościnną projektantką? Jeśli tak, to się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie spróbuję może będę mieć troszeczkę szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie próbowałam, więc tym razem zgłaszam się i ja;)
    http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie sprawdziłabym się w roli Goscinnej Projektantki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy komentarz się doda(bo ostatnio coś mam z nimi problem), ale spróbuję.
    Dołączam do kolejki, może w miesiącu moich urodzin się uda, kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również chętna jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spróbuję szczęścia, jak co miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłoby mi bardzo miło zostać lipcową gościnną projektantką w Szufladzie, ale na łamach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może tym razem się uda?:) zgłaszam się na ochotnika :)

    OdpowiedzUsuń