sobota, 25 listopada 2017

Wyróżnieni w Szufladzie

Witajcie

Przedstawiamy Wam Juvikę, niezwykle utalentowaną autorkę prac które zdobyły główne wyróżnienia w dwóch poprzednich konkursach Szuflady.



Kim jest Juvika?Juvika to ja - Justyna - z wykształcenia artysta grafik i fotograf. Zajmuję się fotografią i malarstwem, czasem grafiką i rysunkiem, ale przede wszystkim projektowaniem i tworzeniem niepowtarzalnej biżuterii.Nie pamiętam dokładnie jak to się stało, ale trafiłam w internecie na zdjęcia biżuterii koralikowej i tak spodobała mi się ta technika, że postanowiłam sama sobie taką zrobić. Takiej samej nie zrobiłam, bo mam tysiąc swoich własnych pomysłów, ale nauczyłam się jak ją stworzyć. Od tego czasu udało mi się zdobyć kilka wyróżnień i nagród.Zapraszam serdecznie do obejrzenia kilku zdjęć oraz na moją stronę na Facebook'u po więcej https://web.facebook.com/juvika.jewellery/ , a za jakiś bliżej nieokreślony czas, do sklepu internetowego pod adresem www.juvika.pl, który powolutku się tworzy :)pozdrawiam i dziękuję za możliwość zaprezentowania swojej twórczości













Dziękujemy Justyno za tak bogatą prezentację, podziwiamy również pozostałe prace w Twoim dorobku twórczym.
Wszystkich oczywiście gorąco zapraszamy na stronę Juviki, jest tam znacznie więcej takich cudnych perełek :-)

6 komentarzy: