sobota, 26 stycznia 2019

Zapraszamy do testowania z Szufladą i Pasartem

Witajcie!
Mamy dla was wpaniałą wiadomość - sklep pasart.pl przygotował dla was 5 zestawów do testowania!


Jeśli macie pomysł jak wykorzystać pokazane niżej zestawy, to podzielcie się waszymi pomysłami w komentarzch. Koniecznie napiszcie, który zestaw najbardziej się wam spodobał i opiszcie, co chciałybyście z niego stworzyć.
Jeśli nie posiadacie bloga to zostawcie również link do miejsca, w którym prezentujecie swoje prace. Chętnie pooglądamy wasze rękodzielnicze poczynania.


Na wasze zgłoszenia czekamy do 2 lutego2019.
Ze zgłoszeń wybierzemy 5 osób i opublikujemy listę na naszym blogu - więc uważnie śledźcie nasze wpisy.
Będziecie miały miesiąc na przygotowanie prac z tych pięknych materiałów i przesłanie nam zdjęć.
Udanej zabawy!


A oto przygotowane przez sklep pasart.pl zestawy:

Zestaw 1
- śliczny kolorowy chwost w metalowym okuciu, czerwone pomponiki, minerał z przewierceniem, piękne bazy geometryczne, zawieszki i lniany ozdobny woreczek na biżuterię.


Zestaw 2
- czarny chwost w metalowym okuciu, czarne pomponiki, śliczną metalową przekładkę, minerał z przewierceniem, piękny woreczek na biżuterię. 


Zestaw 3
-różowy, śliczny chwost w okuciu, minerał z przewierceniem, różowe pomponiki, bazy geometryczne, piękną metalową zawieszkę i woreczek na biżuterię. 


Zestaw 4
- szary chwost w okuciu metalowym, słodkie, szare pomponiki, bazy geometryczne do biżuterii, śliczna, ażurowa przekładka, minerał z przewierceniem i woreczek lniany na biżuterię. 


Zestaw 5
- biały chwost w okuciu, piękne, białe pomponiki, bazy geometryczne do biżuterii, zawieszka metalowa, minerał z przewierceniem i woreczek na biżuterię. 


Zapraszamy serdecznie razem z pasart.pl do zabawy i testowania!
Liczymy na kreatywność i różne techniki tworzenia biżuterii. 


22 komentarze:

  1. Zestaw 1- zdecydowanie! Co bym zrobiła? naszyjniki, kolczyki, bransoletkę? Zestawy biżu! Oj, karteczki pochłonęły mnie całkowicie, a tak uwielbiam robić biżuterię, może się uda? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw nr 3. Urzekła mnie zawieszka drzewo;) Z geometrycznych baz stworzyłabym naszyjnik. Zmierzyłabym się z oplataniem ich koralikami toho. Oczyma wyobraźni widzę też zawieszkę dekoracyjną do torebki. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw 5- kojarzy mi się z królową śniegu i kawałkiem lodowca :) zdecydowanie naszyjnik z przewaga bieli, dodatkiem niebieskich koralików i w centralnym punkcie kamyczek, który skojarzył mi się z lodowcem :) idealnie pasuje do aktualnie panującej pogody. Pozdrawiam :) Facebook.com/EviPassjonatka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw nr 4! Mega strojny naszyjnik z wplecionym sutaszem to jest to! I koniecznie dyndające pomponiki😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw nr 4. Uwielbiam geometryczne bazy. Na pewno powstałyby kolczyki, ale i wisior oraz bransoletka z przekładką, wszystko kręciłoby się wokół mikro makramy jak na Do szkatułki wrzucone przystało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybralabym nr 2 uwielbiam kolor czarny zrobilabym piekna zakladke do ksiazki z pomponikow, z chwosta elegancki naszyjnik na zylce z toho, i brelok z pomponem z geometrycznym wzorem plus kolczyki hmmm tyle pomyslow ��❤☺☺☺ zapraszam na moja stronę fb @TOMI biżuteria i rękodzieło

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw nr2. Lubię łączyć czarne ze srebrem lub złotem więc zrobiłabym komplet na eleganckie wyjścia. Nigdy jeszcze nie testowałam produktów więc chętnie spróbuję. Zapraszam na malowanekorale.blogspot.com i facebook.com/malowanekorale

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw nr 3 :) zawsze unikam rozu jak ognia :) ale uwielbiam wyzwania! Uwielbiam tworzyć wisiory a polaczenie roznych wielkosci figur bedzie idealne do tego typu bizuterii �� widze kolczyki: komplet skladajacy sie z dwoch roznych jednak pasujacych do siebie, jeden dlugi, drugi krotki... �� pomponiki swietnie pasuja do swetrow wiec polaczylabym je z szydelkiem... ostatnio moja wyobraznia nie ma granic ��

    https://m.facebook.com/profile.php?id=2123548027929632&ref=content_filter

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw numer 4 ❤️ Uwielbiam szarości. Świetnie się sprawdzają w połączeniu praktycznie z każdym kolorem 😊 Użyła bym tych cudeniek do wykonania naszyjnika, kolczyków i może bransoletki, ale na pewno zrobiłabym jeszcze do kompletu brelok 😊❤️
    Na co dzień wykonuję breloki, głównie spersonalizowane, ale nie tylko. Z takich geometrycznych elementów jeszcze nie robiłam breloka ale jestem przekonana, że byłby bardzo oryginalny 😊 Byłabym zachwycona, gdyby udało mi się przetestować te wspaniałości.
    Moje prace można obejrzeć na stronie FB ArtModo. Zapraszam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałam zestez nr 5, co jest dla mnie o tyle zaskakujące, że zazwyczaj ubieram się na czarno. Przedstawiony na zdjęciu kamień zaintrygował mnie do tego stopnia, że w końcu odważyłabym się na technikę wire wrapping... Być może ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadł mi w oko zestaw numer 2. Jeśli dostał by się w moje ręce, stworzyłabym geometryczny zestaw - sutaszowe kolczyki koła z wisiorem, w kolorze złoto czarnym. Drugim co bym zrobiła to sześciokątne, wiszące, sutaszowe kolczyki z pomponikami. Trójkątne bazy otuliłabym koralikami TOHO tworząc tym kolejne kolczyki. Minerał aż prosi się o wire wraping, lecz to nie moja działka. Jesli bym go dostała wpatrywałbym się w jego piękno, szukając w nim inspiracji :)
    Zapraszam https://www.facebook.com/KasiaKmiolek/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wybrałabym zestaw ostatni, czyli biały;)Ten kolor ostatnio ,,króluje" w moich pracach;)A ten biały minerał idealny na wisiorek zakończony chwostem;)Co prawda pomysły zmieniają mi się z godziny na godzinę, więc może powstałoby coś zupełnie innego? Inaczej myślę, kiedy mam to coś przed sobą, a inaczej kiedy widzę zdjęcie... No przecież trzeba mieć czas na relaks, a wówczas rodzi się mnóstwo pomysłów, prawda? Tak czy inaczej biały zestaw jest cudowny;)Zapraszam na mojego bloga www.pasjonatymalgorzaty.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zainteresowana 1 zestawem :), bo ma piękne kolory. Używałabym geometrycznych kształtów do emaliowania pudełka z biżuterią. Chwost powinien przyciągać wzrok do średniowiecznej torby. I zrobiłabym małą biżuterię.

    Pozdrawiam Senna :)
    (mieszkam w Polsce)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej by odpowiadał zestaw czarny, szary lub biały, wykonałabym duży łapacz snów w tym wybranym kolorze z dodatkiem pomponików i piórek. Z małych kółek zrobiłabym mały łapacz snów do naszyjnika z dodatkiem chwosta i do tego kolczyki geometryczne, czemu nie. Duży minerał bym oplotła drucikami i wykonałam naszyjnik lub bransoletkę. Bardzo lubię wyzwanie, zapraszam też na blog: https://joasiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie zestawy są piękne ale u mnie ostatnio biało więc wybrałabym zestaw 5 :) Bardzo intrygują mnie te geometryczne bazy i z chęcią spróbowałabym je poskromić. Zapewne powstałyby kolczyki, naszyjnik i wisior. I te słodkie pomponiki. Mmmmmm....

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam plan na wykorzystanie każdego z tych zestawów oczywiście ;) Ale najbardziej urzekł mnie szary. I nie zrobiłabym z jego użyciem biżuterii, o nie :) Powstałby notes lub szkatułka na skarby z pięknym zapięciem. Widzę go w nowoczesnym połączeniu z kolorem oliwkowym, które rozjaśniłabym złotem w zielonym odcieniu. Byłby piękny :) Moje miejsce w sieci: https://cudnenienudne.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw nr 5! Zainspirowana zimowa aurą, uszylabym sutaszowy wisior lub naszyjnik z tym pięknym kamieniem i chwostem z elementami beadingowymi - sniezynkami z koralikow Miyuki. Do tego zimowe kolczyki na bazach geometrycznych z pomponikami! Zapraszam na mojego Instagrama @jewelrymnk. Pozdrawiam zimowo!!! Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. O jeju! O jeju! Co za wiadomość. :D Wszystkie zestawy są fantastyczne i to nie lada wysiłek wybrać taki naj, naj. Ostatnio mam fazę na pastele, więc bardzo wpadł mi w oko zestaw numer 3, z fantastycznymi różowymi pomponikami i chwostem i przyznam, że chętnie zobaczyłabym na żywo ten niesamowicie intrygujący minerał, i zestaw numer 5, ta biel do mnie mówi, a niedługo ślub przyjaciółki i trzeba zrobić jej biżuterię do sukni ślubnej, więc akurat w inspiracji kolorem. Pierwsze co mi wpadło w myśl, to wykorzystać te geometryczne bazy do stworzenia wyjątkowych kartek lub albumu ślubnego :D Zrobiłabym z nich również kolczyki ślubne, biało-złote, z wykorzystaniem rivoli, toho i super duo. Z różowymi pomponikami zestawiłabym kolorowe koraliki i stworzyła wesołą i kolorową parę wiszących długich kolczyków(łańcuszkowych) takich już wiosenno-letnich. Hmmm, z białych pomponów zrobiłabym parę prostych eleganckich kolczyków i wykorzystałabym je jako ozdobę do albumu. Te niesamowite minerały na pewno posłużą na naszyjnik z piękną beadingową górą, jaką jeszcze nie wiem, bo pomysłów mam ze sto na minutę. Piękne chwosty i zawieszki wykorzystałabym do zrobienia breloka do mojej nowej torebki, do tego kulka z koralików i jeszcze kilka innych elementów i będzie wspaniała ozdoba. To się rozpisałam, pomysłów oczywiście mam znacznie więcej i nie wykluczone, że wizja się jeszcze zmieni bo wszystkie zestawy są niesamowicie inspirujące. Moje prace prezentuję na blogu: http://zkapeluszawziete.blogspot.com Pozdrawiam wszystkich cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie takie piękne, że nie umiem się zdecydować!! I tyle pomysłów do każdego zestawu! Rozrysowałam sobie wszystkie, które mnie najbardziej urzekły (1,4,5) i wybrałam... nie! nie kolorowy tym razem :P Jestem znana z kolorów, ale tym razem największy potencjał zobaczyłam w zestawie nr 4. Zamarzyło mi się połączenie srebra ze złotem :D Wymyśliłam bardzo długi wisior z elementami srebra i złota (Pobawiłabym się troszkę może wirewrappingiem), lub troszkę krótszy z chwostem i drugi bardziej etno. Widzę również geometryczne bazy połączone z pomponikami. Może dodałabym troszkę koralików, jest też szansa, że spróbowałabym kombinacji z innymi technikami ;) Wpadł mi jeszcze do głowy pomysł, że te bazy geometryczne mogłyby się bardzo polubić z włóczką, szydełkiem i pomponikami ;) A może kolczyki - łapacze snów? Tyyyyle pomysłów!!!! Oj jakbym miała już w łapkach elementy to dopiero zaczęłoby się dziać! :D Zapraszam również na mój fp www.facebook.com/koalibra lub insta: www.instagram.com/koalibra
    Buziaki i powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybór ciężki, ale wierna czarnemu kolorowi wybieram zestaw 2 i widzę całość w połączeniu z modeliną. Chwost z pewnością skończył by jako brelok do torby. Podwiesiłabym go na zawieszce z kwiatami. Byłby cudowny jako dodatek na wiosnę. Z dwóch baz geometrycznych i dwóch pomponów na parę stworzyłabym kolczyki. W środku baz umieściłabym kwiaty. Z pozostałych baz stworzyłabym naszyjnik z kamieniem, na którym również umiejscowiłabym kwiaty. Z największych kół stworzyłabym mini ogród kolczyki. Wszystko idealnie wiosenne. :D Woreczek idealnie nadał by się, aby którąś z biżuterii dać w prezencie. :D
    Aktualnie można mnie znaleźć na insta www.instagram.com/spalona.artystka/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw nr1 bo uwielbiam kolory. Z materiałów tego zestawu stworzylabym na pewno wisiorek z mineralem i kolorowym chwostem. Kolczyki z geometrycznych baz i pomponików to moja kolejna propozycja. Zapraszam na Moje Sutaszowo i co mi w duszy gra.

    OdpowiedzUsuń