środa, 1 września 2010

Wrzesniowa wymianka kolczykowa :)

Witajcie Bywalcy Szuflady!
Dziś w dniu rozpoczęcia roku szkolnego ogłaszam kolejną wymiankę....
Uwaga....
Wymianka Szufladowa #2
Projektanatka: Nessa
Temat : Kolczyki
Zasady:
*w każdej wymiance bierze udział do 13 osób plus osoba 14 to projektantka zajmująca się wymianką-tak aby było 7 par.
*jedna para kolczyków w dowolnej technice i stylu
* od 1 września do 9 września -zapisy pod tym postem
*10 września wylosowanie par i zamieszczenie info na blogu
*do 15 września każda z par wymienia się mailowo adresami
i w tym czasie wykonuje kolczyki.
*wysyłka kolczyków
*Obowiązkowo gdy dotrą kolczyki prosimy o przysłanie pracy foto na nasz maill
gszuflada@gmail.com -do 29 września.
i podanie pary.
*publikacja i relacja foto z wymianki 30 września na blogu
* projektantki nie ponoszą odpowiedzialności za to,
jeśli ktoś nie wyśle wymiankowej pracy, ale wiąże się to z ujawnieniem nazwy takiej "nieuczciwej"osoby na blogu.



Wśród wszystkich chętnych na zabawę,
którzy zostawią komentarz pod tym postem
wylosujemy 13 szczęśliwych osób,które wezmą udział w wymiance kolczykowej.

Życzę Wam oraz sobie udanej zabawy ;)
pozdrawiam ciepło
Nessa

Pozdrowienia również od naszej Szufladowej drużyny ;)

32 komentarze:

  1. Ja bym chciała wziąć udział:) www.retromantic-bizu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym też chciała się wymienic... no chyba, że ie moge :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością zgłaszam się do wymiany i czekam na swoją parę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wymianki więc zgłaszam gotowość...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział w wymiance :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią się zapiszę. Zawsze nowa para przyda się do kolekcji

    http://wwwewkaka19.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam chęć na wymianę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się zapisuję. Nie lepiej wziąć pierwszą trzynastkę osób? To by była nagroda za refleks. hehe.

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja też chętnie przyłaczę się do zabawy ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. to na tę wymiankę i ja chętnie się piszę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja jestem chętna do wymianki
    z niecierpliwością czekam na losowanie par.

    OdpowiedzUsuń
  12. no pięknie, na takie coś i ja bym się pisała, ale lekko za późno ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby ktoś zrezygnował, to ja też bym chciała się zapisać... Urodzona kolczykara ze mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez się chętnie wymienię kolczyków ci u mnie dostatek!

    OdpowiedzUsuń
  15. To może i ja się pobawię :)
    wymiana fajna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja też się zgłaszam. Może będę miała więcej szczęścia niż ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chetnie zapisze sie na te wymianke!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli można to ja też się zapiszę na taką wymiankę - robienie kolczyków to coś co tygryski lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że ja nie potrafię robić kolczyków ... :(.

    OdpowiedzUsuń
  20. to ja się równiez wpisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A co mi tam, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja również chętnie się zgłaszam do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że do wymianki jest już nadkomplet. Nie wiem jak to urządzicie, ale ja również się zgłaszam. roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. *Roma-co do wymianki- to losujemy 13 szczęsliwych osób,które wezmą udział w wymiance:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. niech los zdecyduje czy akurat będę w "13"...
    dukampenzi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń