piątek, 10 września 2010

Wymianka kolczykowa - losowanie

Zrobiłam losowanie do mojej kolczykowej wymianki. Chciałam podziękować wszystkim chętnym dziewczynom - było Was baaardzo dużo, dziękuję ;**

A teraz... Wylosowane pary: 13 osób plus ja jako 14ta. W sumie 7 par:

Incorect Wiewióra - Nessa
Agni Sz-n - Kaś
Reni - Tulipanka
Miejsce Sympatycznych Klimatów - Ania
Alegria - Magalita
Milu(Mpenzi) - Zielona
Asjah - Agata

Serdecznie gratuluję wylosowanym ;)
Do 15 września pary mailowo wymieniają się adresami.
Wykonują po jednej parze kolczyków i wysyłają do siebie.
Na fotki z wymianki czekamy do 29 września.
Przesyłajcie na mail Szuflady;
gszuflada@gmail.com

Życzę udanej wymianki i ciepło pozdrawiam.

Nessa

12 komentarzy:

  1. gratuluję szczęśliwcom,!!:)
    mam nadzieję ze kiedys sie i mnie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite! udało się! heh mam nadzieję, że to co wykonam się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę - już nie mogę się doczekać wymianki! Gratuluję pozostałym dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale czy mogę prosić o podlinkowanie, nie mogę namierzyć mojej pary

    OdpowiedzUsuń
  5. Asjah: http://truskaweczkadecoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ech, a mi się nie udało...szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Retromantic: w przyszłym miesiącu kolejna super wymianka więc zapraszam już teraz w imieniu koleżanki, która ją zorganizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, oj..... wylosowano mnie:)
    O kurczaczki:)dopiero dziś, bez wiary tu weszłam, a tu taka niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj a ja dopiero zobaczyłam dzisiaj :) :)
    Super!!
    Już idę słać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Melduję, że kolczyki od Ani są świetne, ona wiem, ze jeszcze czeka na przesyłkę ode mnie, która lada moment dotrze na miejsce ;)

    Mail z foto wysłany. Pozdrawiam i dziękuję, że mogłam wziąć udział w takiej fajnej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję za możliwość wymiankowaania się... kolczyki obustronnie już dotarły... foto-relacja na blogu - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń