niedziela, 21 listopada 2010

Blog-Hop

Witam Was Kochani...
już niedługo zima, Mikołajki ,
czas prezentów,niespodzianek i dobrych serc.
Z tej okazji cały Zespół Szufladowych Projektantek
pragnie zaprosić wszystkich do zabawy w
BLOG-HOP
****

***
ZASADY ZABAWY:
Ten blog jest początkiem wędrówki po blogach Projektantek Szuflady.
Odwiedzając blogi zgodnie ze wskazówkami, zbieracie literki z których powstanie hasło.
Na każdym z blogów Projektantek koniecznie pozostawcie komentarz
a na swoich blogach
napiszcie o naszej Szufladowej zabawie i umiescie banerek.
***
Gdy zakończycie wędrówkę -koniecznie wyślijcie całe hasło na maila
Spełniając te warunki,weźmiecie udział w losowaniu wspaniałych nagród,
które przygotowały dla Was Projektantki Szuflady.

GOTOWI?...TO ZACZYNAMY...

Pierwszym miejscem w Naszej wędrówce będzie ( za chwilkę )
blog KAPRYS
zapraszamy więc tam po pierwszą literkę naszego hasła.
Pamietajcie aby pozostawić komentarz.
***
Zabawa rozpoczyna się 21 listopada czyli dziś
a na Wasze wpisy i maile czekamy do północy 5 grudnia.
6 grudnia w Mikołajki 0dbędzie się losowanie.
Szczęśliwa (wylosowan) osoba otrzyma dziesięć podarunków
przygotowanych przez dziesięć Projektantek:)

***
Aby rozpocząć zabawę pozostawcie pod tym postem komentarz:)
***
Serdecznie zapraszamy-Projektantki Szuflady

120 komentarzy:

  1. Fajna zabawa. Może trafie na jakiś fajny nieznany blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. BARDZO pomysłowe :D Super ! zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wy to macie pomysły!!! Niesamowite z Was Kobiety!!!
    5. Grudnia ma urodzinki, więc nie mogę nie zagrać, bo to mój szczęśliwy dzień. ;-)
    No to lecę do Agi po pierwszą literkę. Dużo parcy przede mną. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa zabawa dołączę do Was.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ,że zabawa się urywa u Nessy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie, będzie ciąg dalszy:) nie wszystkie dałyśmy radę zasiąść do komputerów na czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to do dzieła.Pędzę oglądać i zbierać literki.

    OdpowiedzUsuń
  9. O raju, tyle prezentów dla jednej osoby?! To ja bym tak chciała :))) Lecę w takim razie na spacerek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zabawa, chętnie dołączę do Was :))

    OdpowiedzUsuń
  11. A Nessa nie ma jeszcze literki. I nie wiadomo gdzie sie po kolejną udać. O! :-))))
    Namieszały, namieszały i co teraz?! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zabawa - chętnie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Zatrzymałam się u Nessy - ale wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to zaczynam wędrówkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja!
    Super, wsiadam do tego pociągu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super pomysł... wciąga jak nie wiem :D
    To zaczynam...
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  17. A więc zaczynam. Fajna zabawa. Mały detektyw.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  18. śledzę Was od jakiegoś czasu a teraz jeszcze będę zbierała literki, a co!

    OdpowiedzUsuń
  19. Od początku jestem cichym gościem i kibicuję każdemu wyzwaniu, z nadzieją, że do kolejnego też przystąpię.
    Gdyby tak jeszcze z Szuflady wysypywał się dodatkowy czas!
    Świetny pomysł zabawy - również rozpoczynam wędrówkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na zabawę, zapisuję się i ide dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowita zabawa!!!!! No to lecę odwiedzac blogi i zbierać literki:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja spróbuję szczęścia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejna zabawa :) Zatem do dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. No to zaczynamy.
    Buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  26. super zabawa, lecę na pozostałe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dopisuję się do listy chętnych do zabawy. Czas zacząć zbieranie literek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawie sie zapowiada, zgłaszam się i ja:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Skończyłam swoją wędrówkę po blogach, świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja już wysłałam email z hasłem

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię takie zabawy!
    Super! Zaczynam!

    OdpowiedzUsuń
  32. no to trochę ruchu nie zawadzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. super sprawa, za chwilę zaczynam przygodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. no proszę, ale nam zabawę wymyśliłyście! super! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  35. Brzmi zachęcająco! Zapisuję się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Melduję gotowość do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna zabawa
    http://wwwewkaka19.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super pomysł :)
    Dołączam i ja.
    Pozdrawiam ciepło i hop po literki.

    OdpowiedzUsuń
  39. to ja też :D lubię latać to polatam:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Brzmi intrygująco :) No to HOP!!! Lecę gromadzić część alfabetu :))))

    OdpowiedzUsuń
  41. to ja tez sie przylanczam:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zabawa - oczywiście się do niej przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietna zabawa. To teraz zaczynam buszować bo blogach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. To i ja się przyłączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super pomysł i ja zaczynam wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Rewelacyjny pomysł! Zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny pomysł :)
    Zaczynam właśnie zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. to i ja wchodzę,lubie odwiedzać nowe blogi:)
    Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  50. FAJNY POMYSŁ, ZAPISUJĘ SIĘ DO ZABAWY I ŚLEDZĘ LITERKI, POZDRAWIAM, EWA

    OdpowiedzUsuń
  51. Łał!! Dziewczyny podziwiam za pomysłowość!! Uważam, że szuflada jest najlepszym blogiem wyzwaniowym :) A teraz już biegnę na blog Kaprys

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem gotowa /banerek jest/ - chyba 77 - może szczęśliwie - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mnie się podoba. Ruszam!!!. Mój adres bloga http://mojzakatek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja także się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też się zapisuję - fajna zabawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. ale super zabawa ! no to idę pohopać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Super zabawa, i ja idę dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudna zabawa :)
    idę dalej....

    OdpowiedzUsuń
  59. Ileż juz chętnych :)to i ja sie dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ależ mi się Wasza zabawa podoba - wchodzę w TO!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Też się dołączę, tylko nie wiem czy wszytko pojmę :D

    OdpowiedzUsuń
  62. O..to ja też w to wchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie moze mnie zabraknac w tej zabawie! Juz dreptam w poszukiwaniu pierwszej literki!

    OdpowiedzUsuń
  64. :) fajnie się zapowiada, to lecę szukać literki do Agi:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie mam jeszcze własnego bloga, ale coraz bardziej się przymierzam :) (zwłaszcza dla tych wszystkich cudownych candy ;) ) ale zachwycona nagrodami mam nadzieję spróbować również gry, a co tam - do odważnych świat należy! :)
    na usprawiedliwienie moge napisac, że podczytuję Wasze zachwycające blogi cichaczem i po nocach
    martan007

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajna zabawa, też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  67. też się zapisuję! fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajna zabawa - chętnie się dopisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajna zabawa.Z przyjemnoscia sobie poskacze po waszych blogach.:-)3,2,1.....hop!
    Edyta z hobbyinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Mogę jeszcze ja??
    To poproszę o dopisanie do listy :O)

    OdpowiedzUsuń
  71. Skusiłam się i ja :) olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. świetny pomysł :)
    zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  73. świetny pomysł na zabawę na prawdę popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jej ile tu ludzi!!Ja też się zgłaszam(artistic-nook.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  75. super zabawa... pomysł kapitalny

    OdpowiedzUsuń
  76. Super pomysł na zabawę :).

    Od dziś będę chyba odprawiać jakieś czary mary abym, to ja była tą szczęściarą :).

    OdpowiedzUsuń
  77. Pomysłowo i zabawowo:)To trzymam kciuki za siebie;)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  78. już bawiłam się w coś podobnego, może tym razem szczęscie dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ciekawe zajęcie, szukanie literek;-) Zaczynam... A co mi tam...

    OdpowiedzUsuń
  80. No to zaczynam skakanie po ekstra blogach;-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Fajna zabawa, szukanie literek:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja też chcę się bawić! Uwielbiam słodkości! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  84. bardzo fajna zabawa, zaczynam i ja :)
    http://przykubkukawy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Zaczynam :).
    Pozdrawiam,
    Przy-kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Lepiej późno niż wcale
    pozdrawiam serdecznie i zaczynam bieg po Waszych Kochane blogach

    OdpowiedzUsuń