sobota, 5 marca 2011

Marcowa Wymianka #8

Witajcie Dziewczyny,
W tym miesiącu moja kolej na wymiankę:

Wymiana z motywem Ptaszków, bo wiosna już tuż... tuż...

Może to być obrazek, ozdobiony notes, pudełko, a nawet sam ptaszek, ale warunek jest jeden: 

MUSI BYĆ MOTYW PTAKÓW


*   *   *

 Chętne osoby proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem.
Na zgłoszenia czekam do 14 marca.
15 marca wylosuję 13 osób ( 14 jestem ja ),
co da 7 par.


Po ogłoszeniu wyników, osoby biorące udział w zabawie,
przygotują prezent wymiankowy z ptaszkiem. 

*   *   *

Do 20 marca wylosowane pary, wymienią się adresami
i w tym czasie przygotują prezent, który następnie jak najszybciej wyślą.



Gdy dotrą one do adresata, proszę OBOWIĄZKOWO,
o nadesłanie zdjęć na adres : ona_i_ja@gazeta.pl ,
do 31 marca.
Bardzo proszę o podanie w wiadomości,
swojej wylosowanej pary.

Publikacja wyników zabawy i zdjęć 1 kwietnia.

Zapraszam wszystkich chętnych :**

*   *   *

Projektantki Szuflady nie ponoszą odpowiedzialności ,
jeśli ktoś nie wyśle wymiankowej pracy.
Ale wiąże się to z ujawnieniem 'nazwy' takiej nieuczciwej osoby na blogu.


32 komentarze:

  1. Zgłaszam się do zabawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro ja - Ptasiowa, to nijak ale zgłosić się muszę i mam nadzieję, że mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może mnie się uda tym razem do pary trafić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym spróbować pierwszy raz. Mam juz kilka pomysłów :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie ustawiam się w kolejeczce - moze się uda :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam chęć na ptaszorkową wymianę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się! Chętnie wezmę udział w wymiance, a ptaszkowy temat jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. zapisuje sie z checia :) Ciumolki

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie się zapiszę na taką wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez sie zapisuje juz mam nawet pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem chętna- lubię ptaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. spodobała mi się zabawa.zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też sie ustawiam w kolejkę. Mam już nawet pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja muszę się crafotowo ożywić, bo ostatnio moje myśli i działania zaprzątnięte są innymi sprawami.
    A nóż się uda :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. też dopisuję się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  16. niewiem czy jeszcze można, ale też z chęcią bym dołączyła do wymianki ptaszkowej, uwielbiam ptaszki!

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli może być więcej to ja też bardzo chętnie się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się zgłoszę :).

    OdpowiedzUsuń
  19. HO! HO! HO! Ja tez chcę zrobić ptaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a co tam, ja tez się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo to ja bardzo jestem chętna...i juz mogę...wceśniej nie mialam bloga to mogłam tylko podglądać!!!...może dopisze mi szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja też się zgłaszam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam chęć udziału w zabawie ptaszkowej:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja się zgłoszę.... mam już pewien pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie się zapisuje. Uwielbiam szufladowe wymianki :D. Temat bardzo inspirujący. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ja w takim razie też chętnie się zapiszę, może uda się wylosować mnie do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń