sobota, 5 marca 2011

Marcowa Wymianka #8

Witajcie Dziewczyny,
W tym miesiącu moja kolej na wymiankę:

Wymiana z motywem Ptaszków, bo wiosna już tuż... tuż...

Może to być obrazek, ozdobiony notes, pudełko, a nawet sam ptaszek, ale warunek jest jeden: 

MUSI BYĆ MOTYW PTAKÓW


*   *   *

 Chętne osoby proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem.
Na zgłoszenia czekam do 14 marca.
15 marca wylosuję 13 osób ( 14 jestem ja ),
co da 7 par.


Po ogłoszeniu wyników, osoby biorące udział w zabawie,
przygotują prezent wymiankowy z ptaszkiem. 

*   *   *

Do 20 marca wylosowane pary, wymienią się adresami
i w tym czasie przygotują prezent, który następnie jak najszybciej wyślą.



Gdy dotrą one do adresata, proszę OBOWIĄZKOWO,
o nadesłanie zdjęć na adres : ona_i_ja@gazeta.pl ,
do 31 marca.
Bardzo proszę o podanie w wiadomości,
swojej wylosowanej pary.

Publikacja wyników zabawy i zdjęć 1 kwietnia.

Zapraszam wszystkich chętnych :**

*   *   *

Projektantki Szuflady nie ponoszą odpowiedzialności ,
jeśli ktoś nie wyśle wymiankowej pracy.
Ale wiąże się to z ujawnieniem 'nazwy' takiej nieuczciwej osoby na blogu.


32 komentarze:

  1. Zgłaszam się do zabawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro ja - Ptasiowa, to nijak ale zgłosić się muszę i mam nadzieję, że mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może mnie się uda tym razem do pary trafić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym spróbować pierwszy raz. Mam juz kilka pomysłów :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie ustawiam się w kolejeczce - moze się uda :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam chęć na ptaszorkową wymianę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się! Chętnie wezmę udział w wymiance, a ptaszkowy temat jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. zapisuje sie z checia :) Ciumolki

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie się zapiszę na taką wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez sie zapisuje juz mam nawet pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem chętna- lubię ptaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. spodobała mi się zabawa.zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też sie ustawiam w kolejkę. Mam już nawet pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja muszę się crafotowo ożywić, bo ostatnio moje myśli i działania zaprzątnięte są innymi sprawami.
    A nóż się uda :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. też dopisuję się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  16. niewiem czy jeszcze można, ale też z chęcią bym dołączyła do wymianki ptaszkowej, uwielbiam ptaszki!

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli może być więcej to ja też bardzo chętnie się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  18. HO! HO! HO! Ja tez chcę zrobić ptaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a co tam, ja tez się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo to ja bardzo jestem chętna...i juz mogę...wceśniej nie mialam bloga to mogłam tylko podglądać!!!...może dopisze mi szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja też się zgłaszam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam chęć udziału w zabawie ptaszkowej:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja się zgłoszę.... mam już pewien pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie się zapisuje. Uwielbiam szufladowe wymianki :D. Temat bardzo inspirujący. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ja w takim razie też chętnie się zapiszę, może uda się wylosować mnie do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń