poniedziałek, 2 maja 2011

Zapraszamy na candy z okazji 1 roczku Szufaldy

Kochani...29 maja mija roczek od kiedy powstała Szuflada.
Chciałam z tej okazji wszystkim serdecznie podziękować:

Projektantkom Szuflady,

fundatorkom wspaniałych nagród do wyzwań,

sklepom ILS i Digi-Scrap

oraz wszystkim którzy wspierają nasze Szufladowe działania i pomagają przy tworzeniu.
Dziękuję również wszystkim odwiedzającym nasz blog i tym którzy biorą tak liczny udział w naszych zabawach i wyzwaniach.

Cieszymy się ze z nami jesteście :)

Z tej okazji przygotowałam dla wszystkich małą slodkość:
Zestaw przyborów do rysunku składający się z 18 elementów

i Anielicę w brązie o zapachu kawy
***

Zasady wszystkim dobrze znane: wpis w komentarzach od dzis do 28 maja oraz informacja na swoim blogu o naszym Szufladowym Candy.
Losowanie odbędzie się 29 maja w dniu urodzin Szuflady.

Zapraszamy do świętowania razem z nami- Projektantki Szuflady!

116 komentarzy:

  1. Witajcie
    No to ja będę pierwsza:)
    Z przyjemnością się zapisuje, a Wam kreatywne kobietki życzę jeszcze wielu takich latek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza w kolejce :)
    sto lat !

    OdpowiedzUsuń
  3. ustawiam sie i ja :) oby tak wspaniałych rozków było duuużo wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też się zapisuję. Jako trzecia! Sto lat dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. MOJE GRATULACJE Z OKAZJI ROCZNICY i oczywiscie zapisuje sie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji rocznicy i oby ich było jak najwięcej:-) a zapisuję się na candy z przyjemnością.. Pozdrawiam wszystkie Projektantki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje....kawusie uwielbiam.Moze sie poszczesci,wiec i ja sie zapisze :) Ciumki dla Projektantek

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak tu nie mieć chrapki na taką słodką Anielicę?!

    OdpowiedzUsuń
  9. http://iakoma.blogspot.com/
    какая шикарная конфетка!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję sie oczywiscie bo i anioły i kawę kocham pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością się zapiszę :)) Anioł cudny, a za taki profesjonalny zestaw do rysunku dałabym się pokroić ;)) Wierzyć mi się nie chce, że to już rok minął!! Pamiętam jak dziś pierwsze wpisy w "Szufladzie" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wspaniałej rocznicy! Oczywiście muszę się zapisać na to urocze candy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy!!!!Tyle sie dzieje w szufladzie, tyle wspaniałaych osób, dzięki za wspaniałą pracę dziewczyny!!!!
    A na Candy z przyjemnościa się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy:)podglądam Was z zaciekawieniem:)ale jeszcze nie mam odwagi wziąśc udział w Waszych wyzwaniach:)))może kiedyś się odważę:)dziś jedynie chciała bym wziąśc udział w candy:)))może w końcu los się do mnie uśmiechnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. To niesamowite to już rok :) Czas bardzo szybko płynie. Dzięki Szufladzie zaglądam w bardzo interesujące miejsca, poznałam fantastycznych ludzi. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego naj, najlepszego i wielu takich jubileuszy.
    Cudowne prezenty.
    Info o candy na prawym pasku bocznym
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Oby tych roczków było wiele. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bądźcie jak najdłużej i mobilizujcie nas do twórczości :) Gratuluję roczku!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje rocznicy!!Oby ich bylo jeszcze wiele:)))
    Ustawiam sie w kolejce po te cukierasy:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałości i ja ustawiam się w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację rocznicowe :)))
    Ustawiam się w kolejce po kawowe słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluje - i jestem pewna że dużo jeszcze latek prze Wami - a w kolejce ja też się ustawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję i życzę jeszcze wielu wspaniałych pomysłów i oczywiście zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja też się zapisuję i życzę kolejnego udanego roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję roczku i również staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluje roczku, a po śliczną Anielicę ustawię się i ja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak to szybko zleciało! Miło tu zaglądać i mam nadzieję, że tak pozostanie. Zapisuję się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce bo później zapomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią sie zapiszę:):)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się i życzę kolejnych rocznic

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wspaniałej rocznicy, życzę oczywiście tradycyjnie 100 lat i zapisuję się do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna anielica, i do tego pachnąca kawą.. nie no, muszę tym razem mieć szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce, 100 lat !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. wielki candy! Mam nadzieję, że wygram!
    http://zarazjuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku, to już rok a ja tu byłam od początku i kiedy tylko mogłam uczestniczyłam w wyzwaniach:)
    Dziękuję bardzo za wasze wyzwania, nagrody(kilka zgarnęłam)...
    Na to Candy z przyjemnośćią więc się zapisuję uzbrojona w ogromną nadzieją na ponowne szczęście w losowaniu:):):)
    I chyba czas jakoś się Wam odwdzięczyć:)
    Ufundoweać jakąś nagrodę w którymś z kolejnych Wyzwań...
    Pomyślę o tym...
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję roczku i życzę następnych stu lat!
    Ponieważ uwielbiam się z Wami bawić, nie mogę i tym razem nie przyłączyć się do zabawy!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. chętnie ustawiam się do kolejki
    Pozdrawiam
    Asia
    www.pistacjeimaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Sto lat, sto lat, niech żyje nam Szuflada!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja się piszę :)
    Zapraszam do siebie na Candy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Aż mi się wierzyć nie chce, że jestem tutaj po raz pierwszy!!!zapisuję się przy okazji w kolejkę:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również ustawiam się w kolejce do słodkości. Wszystkiego naj z okazji zbliżającego się pierwszego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Już rok?????
    Dołączam do gratulujących i oczekujących na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję roczku, niech kolejne lata będą jeszcze bardziej owocne.

    A więc i ja się przyłączam do zabawy

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. lubię Wasze wyzwania, oczywiście się zapisuję po cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję rocznicy :)
    Chętnie zapisuję się na Wasze candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję rocznicy i życzę dalszej twórczej weny.
    Cukierki są urocze dlatego się zapisuję:)
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. z moich ołówków zostały ogryzki a anielica przecudna - strzał w 10! :)piszę się oczywiście http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. No to śpieszę się ustawić w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :)
    http://hand-made-by-bell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. i ja się z chęcią zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja, i ja :)

    http://kubusiowoinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Niestety mój wcześniejszy komentarz nie zapisał się :( Dlatego jeszcze raz gratuluję roczku i mam nadzieję na następne rocznice :) Dołączam do candy i pozdrawiam wszystkich dziękując za wspaniałą zabawę i inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dopisuję się i ja! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  56. to ja też zapoluje na ołówkowe candy...
    info już w pasku bocznym wytworki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. rocznicowe gratulacje!
    Z miłą chęcią zapisuję się na candy
    http://madebykarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Uhuhu, jakie apetyczne nagrody :)

    http://modelinowewytworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje roczku i życzę wielu jeszcze lat !!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam zapach kawy i chetnie przygarne anielice.

    OdpowiedzUsuń
  61. Kawowego świętowania - i kolejnych aromatycznych rocznic :)
    Grzecznie ustawiamy się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Sto lat! Sto lat! ...przyśpiewuję stojąc w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudna anieliczka i w przepięknych kolorach. Oczywiścia zapisuję się i wszystkiego dobrego z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluje rocznicy i dopisuje sie do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  66. apisuje sie i ja, urodziny szuflady wypadaja w moje imieniey wiec moze los bedzie zyczliwy :) z tej wlasnie okazji zapraszam rowniez do mnie na candy niespodzianke
    pozdrawiam
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  67. Super ze już roczek minał ja dopiero zaczynam:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Z wielką chęcią zapisuję się na candy :).

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeśli można to i ja ustawię się w kolejkę :)
    http://gessekai.blox.pl/html - w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękna anielica.
    Zapach - mój ulubiony.
    A i przybory się przydadzą.
    Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak zwykle koniec kolejki :) Ale to się na pewno zmieni. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratulacje z okazji rocznicy . Życzę kolejnych wielu . I ja zapisuję się w kolejeczkę . Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  73. sto lat!!!:) cudne candy, więc się zapisuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  74. Bez bloga też mam szansę?
    Mam nadzieję, że tak.
    I chętnie się ustawię w kolejce ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratulacje i ustawiam się- oczywiście, bo słodkości cudne, zwłaszcza Anieliczka;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Wszystko jak marzenie, a mi komentarz usunęło.
    Więc znowu się ustawiam.

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Powodzenia dalszego, równie owocnego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję roku i życzę dalszych sukcesów, może się odważę i wezmę udział w jakimś wyzwaniu? Pozdrwiam http://haftem-malowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się o gratuluję !
    e-mail: loOovelyy@wp.pl
    notka na: http://rozdania-megan.blogspot.com/2011/05/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  80. Kolejnego roku zycze :) No i oczywiscie staje w kolejce po slodkosci :)

    OdpowiedzUsuń
  81. 1oo lat! Ustawiam się w kolejce! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  82. I will try my luck too.
    With best wishes,
    Viktoria
    link on sidebar

    OdpowiedzUsuń
  83. Z wielką chęcią i nadzieją zapisuję się na te słodkości. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję roczku :-)życzę kolejnych wspaniałych wyzwań i jubileuszy ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję również i grzecznie ustawiam się w kolejce. Kto wie... może ten komentarz okaże się szczęśliwym... ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Sto lat, sto lat... dla Szuflady!!!
    Oczywiście jestem chętna na słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  87. http://pobutach.blogspot.com/2011/05/dwie-slubne-i-lift-samej-siebie.html
    Jestem już :)
    I czekam na wyniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  88. GRATULUJE BLOGOWEGO ROCZKU!
    NA CANDY OCZYWISCIE DOPISUJE SIE.

    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. słodkość? mało powiedziane!
    staję :)
    a no i buziak w czółko na roczek ;*

    OdpowiedzUsuń
  90. Śliczna anielica aż chce się ją mieć :) Zatem się zapisuję :)

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Позвольте и мне присоединиться к такому чудесному розыгрышу!!!! http://xolva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. ha,jestem setna!
    I sto lat Wam życzę oczywiście:)

    mniam,mniam,jakie sliczności.proszę,proszę,przyjedźcie do mnie:)

    pozdrawiam,Michasia

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratuluję roczku!
    Pozdrowienia i uściski od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  94. Sto lat sto lat!!!!
    Dziękujemy za wspaniałe wyzwania!!
    Ustawiam się w kolejce ;o))

    OdpowiedzUsuń
  95. Qrcze jak ja to przegapiłam????GRATULUJE!!no i ustawiam sie w kolejeczce...

    OdpowiedzUsuń
  96. piękne candy .. mmm , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Urodzinowe 100 lat!!!

    No i póki co zamykam kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja się dopiszę po takie cudeńka!
    100 lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  99. ja też się ustawię po te słodkości:-)))

    OdpowiedzUsuń
  100. życzę kolejnych okazji do świętowania :)
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. И я запишусь если можно0
    http://dnevnikbeloshvejki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. cudne i aromatyczne candy!!!
    Gratuluję Pierwszego Roku :):) Oby tak dalej :):)

    info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Życzę kolejnych 365 dni, i kolejnych, i kolejnych itd. Oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Gratuluję!!!! Na szarym końcu zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Sto lat blogowania! Nie poddawajcie się, zniknęło już kilka blogów wyzwaniowych, Wy się nie dajcie! :) Oczywiście też chciałabym mieć szansę na taką cudowną nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  106. gratulacje! zapisuję się i ja

    OdpowiedzUsuń
  107. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  108. Wszystkiego najlepszego z okazji I rocznicy.
    Też się zapisuję .
    ewamos18@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Pewnie ostatnia, ale co tam...

    OdpowiedzUsuń