poniedziałek, 30 stycznia 2012

Wyniki wyzwania #2 Dzień Babci i Dziadka

Witajcie Kochane!

Na wstępie chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za liczny udział w tym wyzwaniu. 
Przygotowałyście same fantastyczne prace -  i uwierzcie na słowo, 
że bardzo trudno było wybrać tylko pięć spośród nich.... 
Głosowanie było trudne, gdyż musiałybyśmy nagrodzić każdą z Was!

W końcu udało się nam jednak dojść do porozumienia 
i z ogromną przyjemnością przedstawiam Wam 

TOP 5 wyzwania #2 Szuflady:


Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom
odnieść sukces przy takiej konkurencji i tak zacnym gronie to jest coś !
Powyższy banerek możecie wkleić na swoje blogi, jeśli tylko macie ochotę!

Oto wyróżnione prace:











Teraz druga, równie przyjemna część niniejszego posta, 
albowiem chciałam ogłosić, że nagrodę w postaci pudełka na drobiazgi wylosowała:

Moje scrapkowanie!

Gratuluję!
Oto Twoja nagroda:


Proszę prześlij mi na maila swój adres, na który mam przesłać Ci nagrodę :)
grazyna@medussa-galeria.pl

Jeszcze raz dziękuję Wam za świetną zabawę, było mi bardzo miło odwiedzać Wasze blogi 
i oglądać co ciekawego stworzyłyście :)

Zapraszam do udziału w kolejnych naszych Szufladowych zabawach!

A wraz z resztą Projektantek Szuflady - serdecznie pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Gratuluje dziewczyny!!! A ja strasznie dziekuje panu Randomowi że mnie wylosowal:D strasznie sie ciesze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,znaleźć się w TOP5 to coś...bardzo dziekuję i gratuluję pozostałym dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) To wielka radość. Gratuluję pozostałym Dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Dziękuję za wyróżnienie - banerek wzbogaci moją stronkę, bo ciągle tam trochę łysawo ;) Gratuluję Dziewczyny! Nie wiem czy też tak macie, ale zawsze czyjeś karteczki o wiele bardziej mi się podobają niż moje własne tym razem nie jest oczywiście inaczej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale niespodzianka! Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
    Gratuluję pozostałym Dziewczynom! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Jest ono dla mnie bardzo ważne , ponieważ pierwsze . Gratuluję innym Paniom .

    OdpowiedzUsuń