niedziela, 12 lutego 2012

Wyniki wyzwania #3 " Czas na kawę "

Bardzo dziękuję wszystkim duszyczkom za liczny udział w szufladowym kawowym wyzwaniu.
Dziękuję za zaangażowanie i stworzenie wielu wspaniałych prac interpretujących temat !!!
***
Szufladowe projektantki po wzajemnych naradach doszły do porozumienia
i przyjemnością przedstawiam Wam
TOP 5 wyzwania Szuflady:
***
Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom,
to Wasz sukces odnieść zwycięstwo wśród wielu zgłoszonych parac wyzwaniowych !
Powyższy banerek możecie wkleić na swoje blogi, jeśli tylko macie ochotę!



Oto wybrane, wspaniałe prace:









***
Nagroda "Kawowe serduszka"
zostanie wylosowana 26 lutego.
***
Wszystkim uczestniczkom wyzwania serdecznie dziękuję za wspólną zabawę !!!
Zapraszam od udziału w innych szufladowych wyzwaniach i zabawach !!!






9 komentarzy:

  1. Prace cudowne. Gratuluję wszystkim wygranym.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj i ja gratuluję :)!
    piękne kawowe klimaty i cudne prace !
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję,dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rany boskie- nie spodziewałam się :-) ta kartka to "walentynka" dla mojej serdecznej przyjaciółki :-))) bardzo się cieszę z wyróżnienia i jutro banerek będzie na mojej stronie lśnił :-)))) dziękuje i całuski z Gdańska Aśka

    OdpowiedzUsuń
  5. ups - sorry zapomniałam - z wrażenia naturalnie - pogratulować innym koleżankom wygranej :-)) cudne prace - a ta broszka ( mojej scrapkowanie to juz na blogu podziwiałam )o la la la !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze gratuluje wszystkim wyróżnionym - DT musiało mieć ciężko wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Zwyciężyły niepowtarzalne prace

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wygranych. Wszystkie prace są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, dziękuję, dziękuję.... Wielkie zaskoczenie, wielka radość i dużo energii:))))
    Gratulacje dla wszystkich uczestników zabawy, uważam, że wszystkie prace były super:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń