czwartek, 29 marca 2012

Wyniki "Otwórz Szufladę" w marcu.

Witam.
Przyszedł czas na ogłoszenie wyników marcowego wydania "Otwórz Szufladę".

Bardzo dziękujemy za wszystkie Wasze przepiękne interpretację tematu "Jej Wysokość Perła".
Wybór najlepszej piątki nie był łatwy!
Ostatecznie TOP5 wygląda następująco.

Oto wyróżnione prace.

mak_pa

Sakurako 

Justyna
GosiaK

Agi 
Serdecznie gratulujemy!

Natomiast nagroda, świeczki zrobione przez Agę z bloga Niebiesko Mi, powędruje do 

mamanicolki.

Również serdecznie gratulujemy!
 I prosimy o kontakt na adres gszuflada@gmail.com.

 Z gorącymi pozdrowieniami!
Projektantki Szuflady.

16 komentarzy:

  1. Piękne prace! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace, gratuluję dziewczętom .))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje prace naprawdę zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :)) wspaniałe prace!

    OdpowiedzUsuń
  5. prace przepiękne :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegrać w takim gronie to nie wstyd :) Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurczaczek, nie wierze własnym oczom :) Dziękuję Wam serdecznie, jestem przeszczęśliwa!
    Gratuluję wyróżnionym i wszystkim pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WSZYSTKIE MOJE FAWORYTY - Szuflado, jak ja Cię KOCHAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. AŻ Z WRAŻENIA - nie napisałam, że gratuluję ;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, bo prace piękne bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :)))))))))))) (tu proszę sobie zwizualizować radosne skoki wzbogacone o kilka okrzyków:))

    Aż się jak debiutantka na balu poczułam - dopiero co do blogosfery przyszłam, a tak ciepło przywitana i WYRÓŻNIONA prawie od wejścia!:)))

    Baardzo dziękuję Szufladowym Dobrym Duszkom:))

    OdpowiedzUsuń
  12. I gratuluję Współwyróżnionym:)) Na dwie z tych prac patrzyłam łakomym i zachwyconym wzrokiem:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wyróżnienie z całego serca :) Sprawiło mi ono wiele radości i napełniło energią do dalszej pracy :)))
    Gratuluję wszystkim zwyciężczyniom i nie tylko, bo wszystkie prace były piękne:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje... Poduszka mnie powaliła na kolana, jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń