niedziela, 25 marca 2012

Wyniki wyzwania #6 i losowanie nagrody

Witam. Dziękujemy wszystkim uczestniczką za udział w wyzwaniu. 
Wybór pięciu najlepszych prac nie był łatwy. Poziom wykonania był naprawdę wysoki.
Oto wyniki wyzwania #6 "Vintage z elementem metalowym".


Oto wyróżnione prace :)

lilavati

mbabka

Sztuk kilka

Didre

Ludkasz

A teraz losowanie nagrody spośród wygranych osób z wyzwania #5 i #6




i nagroda powędruje do....

Tukara. Gratulujemy serdecznie.
Proszę o napisanie maila do mnie w celu informacji jak odebrać nagrodę :)
miriam.blada@poczta.fm

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję!!!!! Ależ się cieszę,że znalazłam się w tak zacnym groni:)Gratuluję wszystkim wyróżnionym i zdobywczymi nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ mi miło :)) dziękuję za tak inspirujące wyzwanie i gratuluję wszystkim!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję wyróżnionym :*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam SZUFLADOWE WYZWANIA, i WYBORY, są z mojego serca...
    Gratuluję Wam kobietki że tak piękne prace powstały z waszych złotych rąk ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje slicznie ,milo jest mi bardzo milo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja dopiero dziś zobaczyłam, że moja kartka została wyróżniona:) ale mam radochę, bo to pierwsze wyróżnienie, jakie mi się przydarzyło:) z tej karteluchy od pczątku byłam dumna jak paw, no ale teraz ...
    gratuluję wszystkim wyróżnionym!
    mogę sobie ten banerek wrzucię na bloga?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń