środa, 11 kwietnia 2012

Wyniki wyzwań "Pleciemy, oj pleciemy" i "Wielkanocna ozdoba".

Witajcie!
Dziś kumulacja!
Z małym opóźnieniem ogłaszamy wyniki dwóch Szufladowych wyzwań.

No to do dzieła!

Na początek bardzo gorąco dziękujemy za wszystkie Wasze przepiękne prace i tak liczny udział w obydwu zabawach!

Po pierwsze, Wyzwanie nr 7 -  "Pleciemy, oj pleciemy".

Oto TOP5 tego wyzwania
oraz wyróżnione prace.

dudqa

MAKIN

Zuzik

pasjerenaty

Skrzydlata Galeria


A nagrodę, przekazaną przez Ela17, otrzymuje
MAKIN.

Gratulujemy!


A teraz wyniki Specjalnego Wyzwania Świątecznego "Wielkanocna ozdoba".

Tutaj TOP5 przedstawia sie następująco.
A oto wyróżnione prace.

barbarahaft

joyanna

Zakątek Anny

Mimowolne Zauroczenia

Wanda


A nagrodę, w tym wyzwaniu, wylosowałam dla
Zakątka Anny!

Gratulujemy!

W sprawie nagród proszę o kontakt na madapith@go2.pl.

Jeszcze raz gorąco Wam dziekujemy, że tak licznie bierzecie udział w Szufladowych wyzwaniach!
Tak trzymać!

Projektantki Szuflady.

16 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom! Piękne prace, ozdoby wielkanoce są zachwycające. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie gratuluję pięknych prac.)))

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie i gratuluję pozostałym dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniałe prace:) Gratuluję wyróżnionym.
    Super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace!
    Cieszę się, że moja praca została wyróżniona!
    Dziękuję!:-)
    Gratuluję pozostałym Dziewczynom!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuję za wyróżnienie i gratuluję pozostałym dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję pozostałym Dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy tam na pewno pisze, nagrodę otrzymuje MAKIN?aż dostałam wypieków na twarzy! dziękuję bardzo! bardzo! :)Gratulacje dla Dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyniom, przepiękne prace! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za wyróżenienie, gratuluje pozostałym, a organizatorkom dziekuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ale cudna niespodzianka :)) Dziękuję pięknie za wyróżnienie :)) A to, że zostałam wylosowana to dla mnie coś niesamowitego :) pierwszy raz w życiu mi się to przydarzyło ;))) Bardzo dziękuję :)
    Oczywiście gratuluję wszystkim wyróżnionym bo prace są piękne aż jestem onieśmielona, że znalazłam się w tak zacnym gronie :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i gratulacje dla pozostałych TOP 5 :)

    OdpowiedzUsuń