niedziela, 10 czerwca 2012

Przedstawiam.

Przedstawiam Wam dzisiaj kolejną fantastyczną, niezwyke utalentowaną i sympatyczną dziewczynę,



Oto co Ewa pisze o sobie:

"Na imię mam Ewa i jestem... pozytywnie zakręcona i optymistycznie nastawiona do świata. Od momentu, kiedy zostałam mamą wiele rzeczy się zmieniło - na dobre! Gdy powstawał mój blog, a było to niemal 1,5 roku temu, miało być głównie pieluchowo i ubrankowo - zaczynałam od nadawania pampersom różnych form: od prostych tortów, przez zwierzątka, aż po zamki i różne pojazdy. Były kwiatki z ubranek i skarpetkowe róże. Potem pojawiły się słodkie bukiety i te do dziś cieszą się chyba największą sympatią. W pewnym momencie Zakątek Dzieciątek zajął się również dorosłymi - powstały bukiety "z prądem" i zdobione słodkimi kwiatami butelki. Ale nazwa Zakątka pozostała - w myśl zasady, że każdy cieszy się jak dziecko, gdy dostanie coś miłego. Ostatnia moja miłość to papierki - wpadłam po uszy! Uwielbiam ciachać, kleić i komponować :-) Do każdego mojego tworku podchodzę indywidualnie i staram się go maksymalnie spersonalizować. Uśmiech obdarowanej osoby to dla mnie najpiękniejsza nagroda.
Lubię wyzwania, kocham wędrować po blogosferze i podziwiać wspaniałe prace innych. Jestem maniakiem herbaty, lubię słodycze, uwielbiam pichcić dla rodziny i przyjaciół. Marzę o kilku rzeczach i dążę do ich spełnienia. Ot, zwyczajnie - ale z pasją. Bez pasji życie nie ma smaku :-)"
A teraz kilka dowodów wielkiego talentu i pomysłowości Ewy.












15 komentarzy:

  1. te słodkie i ten ciut wyskokowy bukiety cudowne :)
    Ewa jest wielka
    pozdrawiam słoneczkowo-niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znamy znamy i podziwiamy:)
    znamy również Ewę nie tylko z talentu i pomysłowości, ale z wielkiego serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, Twoje prace są niesamowite :D
    serdecznie gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, piękne prace. Niezmiennie podziwiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wyskokowy bukiet widzę pierwszy raz :) bardzo pomysłowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu zaglądałam do ciebie już wcześniej ale niezmiennie jestem pod wrażeniem twojej pomysłowości:) słonik wymiata;)
    ale, ale ... bukiecik z prądem też nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewcia moje szczere gratulacje, oj biegniesz do przodu jak rasowa sprinterka:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi miło gościć w Szufladzie - bardzo dziękuję za zaproszenie i za wszystkie te wspaniale słowa - zaczerwieniłam się po czubki uszu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem Twoją wielką fanką i podziwiam wszystkie prace - od pieluszkowych, przez ubraniowe, bukietowe i karteczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam od nie tak dawna, wspaniale prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. że ja Gamoń, który tak lubi siedzieć w szufladzie PRZEOCZYŁAM :)))
    Ale inny jakiś blogowy spacer mnie do tej niezwykłej osoby zaprowadził! Taki cud, bo Ona po prostu jest MAGICZNA :)))

    OdpowiedzUsuń