niedziela, 1 lipca 2012

Wyniki wyzwania Gościnnej Projektantki.


Witam.
Czerwcowe wyzwanie Gościnnej Projektantki dobiegło końca.
Oto jego wyniki, przesłane przez jolę_zolę.

"Witajcie:)

Na początek bardzo Was przepraszam za spóźnione ogłoszenie wyników mojego wyzwania w Szufladzie pt: „Lubię”.

Moje spóźnienie spowodowane było wyjazdem do Warszawy na zlot.

Upał  i duchota jakie panowały w Forcie Sokolnickiego dały mi się na tyle we znaki, że po powrocie ze zlotu do bazy noclegowej padłam jak kawka, nie miałam sił nawet na uruchomienie laptopa.

Powiem szczerze… Trudno mi było wybrać jedną pracę, wszystkie miały to „coś”…
Ale jak trzeba, to trzeba…
Więc po wielu  „myślowych bitwach” zdecydowałam, że podarunek ode mnie, czyli notes i kartka powędrują do …

która wykonała ten śliczny komplecik, kartkę i Tag.


W wyborze wygranej pracy troszkę pomógł mi także Mikołaj... 
On również wskazał Twoją pracę Aleksandro jako najładniejszą i tym mnie utwierdził w przekonaniu, że się nie mylę:):):)

Jednakże nie mógł ujść mojej uwadze śliczny notesik wykonany przez Michasię, córeczkę Sylwii-eR z bloga http://sylwiaer.blogspot.com/2012/06/kilka-roznych.html
W związku z powyższym postanowiłam wyróżnić prace Michasi, czego namacalnym dowodem będzie dodatkowa nagroda, nagroda niespodzianka:)

A oto wyróżniona praca:


Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom mojego wyzwania, bardzo się cieszę, że aż tyle osób znalazło i czas i chęci by wziąć w nim udział.

Aleksandrę oraz Sylwię-eR (mamę Michasi) proszę teraz o przesłanie adresów do wysyłki na mój e’mail: jola_zola@wp.pl

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
 jola_zolaJ


A ja bardzo dziękuję joli_zoli za wspólną zabawę i serdecznie zapraszam na pozostałe Szufladowe wyzwania.

9 komentarzy:

  1. Gratulacje i dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ JOLU ZA WSPANIAŁĄ ZABAWĘ! I ZA CUDOWNY WYRAZ UZNANIA DLA MOJEJ PRACY :)
    Jest mi niezmierni miło i jestem przeszczęśliwa :)
    DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No i oczywiście dziękuję Szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom i bardzo żałuję,że nie zdążyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje śliczna praca
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Prace przepiękne:)
    Dziękuję za wspaniałą zabawę!

    OdpowiedzUsuń