poniedziałek, 15 października 2012

Poszukujemy Projektantek!

Witam.

Ponieważ Zespół Projektantek Szuflady nieco ostatnio zeszczuplał, ogłaszamy dziś nabór kreatywnych i chętnych do współpracy osób do naszego grona!

zdjęcie w banerku stąd

Oczekujemy:
* pasji i radości tworzenia!
* głowy pełnej pomysłów do przeprowadzania blogowych zabaw
* aktywności w wykonywaniu prac inspirujących w wyzwaniach
* komentowania prac uczestników zgłaszających się do Szufladowych zabaw
* systematyczności
* aktywnego bloga


Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych, zajmujących się rękodziełem wszelakim!


Na zostawienie komentarza, wyrażającego Waszą chęć współtworzenia Szuflady, macie czas do końca tygodnia, do soboty włącznie.

Zostawcie nam w nim namiary na siebie, tzn. adres bloga i napiszcie krótko o swoich pasjach!


Spośród wszystkich zgłoszonych osób, w przeciągu następnego tygodnia, wybierzemy trzy osoby, które dołączą do naszego Zespołu.


Zapraszamy!

35 komentarzy:

  1. Beading, biżuteria, frywolitka, decoupage, szyciowe początki, scrapbooking, bukiety z cukierków i nie tylko ;)
    A po drodze pewnie jeszcze coś by się znalazło, tyle u mnie na wyplataneopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog prowadze razem z Marie, ale moje dziedziny twórcze to nie tylko decoupage i scrap.. chętnie uczę się nowych rzeczy i mam wiele pomysłów (również na wyzwania!)Pozdrawiam- Lusiaczka
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dziecka uwielbiałam wszystko, co miało związek z tworzeniem, wiem, że pasja i sposób na to by wyrazic siebie w robionych przez siebie rzeczach przynoszą mi ogromną radochę i nie wyobrażam sobie bez tego życia.Zajmuję się scrapbookingiem, biżuterią z fimo, decoupage, ale ciągle szukam czegoś nowego do wypróbowania własnych sił i możliwości :)
    Zapraszam do siebie
    http://groszeknawrzosowisku.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.
    I ja spróbuję swoich sił. Głównie bawię się papierkami, z których robię nie tylko kartki okolicznościowe, a w swoich pracach często wykorzystuję haft matematyczny. Czasem haftuję też i krzyżykami. Szyję również stroje średniowieczne dla siebie i swojego męża. Głównie ręcznie, ale i z maszyną jakoś sobie radzę. Zapraszam do siebie: http://krainarekina.blogspot.com/
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog prowadzę od niedawna, ale od zawsze interesuję się rękodziełem tzn.Haftuję, szydełkuję, robię na drutach,Maluję obrazy i witraże, ozdabiam przedmioty techniką decoupage,a ostatnio zafascynował mnie scrapbooking. To na jego potrzeby założyłam bloga,aby rozwijać się i pogłębiać nowe techniki.
    Zapraszam do mnie
    http://handmadebydoris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością zgłoszę swoją kandydaturę, choć konkurencja jest na wysokim poziomie. Adres bloga: dudqa.blogspot.com
    Twojrzę przedmioty z różnych materiałów od papierowych komódek, mase solną po sutasz i biżuterie

    OdpowiedzUsuń
  7. Rękodzieło to moja pasja. Obecnie szyję, dekupażuję i tworzę biżuterię, ale nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa :) Lubię poznawać nowe techniki i realizować swoje pomysły, a tych mi nie brakuje. Zapraszam do mnie: http://leniuszkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż i ja spróbuję, a czym się zajmuję?
    Szydełko to moja największa pasja, ale po za tym robię na drutach, szyję i wyplatam.
    http://reni-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. to spróbuję i ja:) uwielbiam rękodzieło to moja pasja, tworząc uspokajam się i wyciszam daje mi to wiele radości, nawet udało mi się moje córeczki zarazić tą pasją w sumie to może bardziej starszą bo młodsza ma dopiero niecałe dwa latka ale i tak chętnie pomaga mamusi:) miało być co tworzymy tak więc, filcuję, szydełkuję, robię na drutach, sznury szydełowo koralikowe, ostatnio zaczynam trochę szyć ale to początki no i co najważniejsze spełniam się jako mama, twórczo i kuchennie:)
    mój blog to http://www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/
    klub-tworczych-mam.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, to super wyzwanie, chetnie bym przystapila do tego grona. Rekodzielem bawie sie od dziecka, pierwszy szydelkowy lancuszek udziergalam u boku mamy w wieku 6 lat i tak sie zaczelo. Najbardziej lubie szyc i haftowac, ale potrafie tworzyc tez z innych materialów.
    Obecnie na stale mieszkam w Anglii, co prawda pracuje zawodowo, ale to nie przeszkadza mi w tworzeniu, bo bez tego nie moglabym zyc :)
    www.art-ishin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż.. do pięt Wam nie dorastam , ale mówią,że trzeba mierzyć na księżyc najwyżej zostanie się wśród gwiazd :P Więc staję pod "szufladą" i pukam, a nóż się otworzy :) O sobie? hmm ot pokręcona artystyczna dusza z czasem zbyt wrażliwym postrzeganiem świata. Przede wszystkim scraperka, chyba mogę się już tak nazwać :) z dużym pociągiem do mediowania i poszukiwaniem wciąż czegoś nowego, z zbyt wielką ilością pomysłów w głowie i wciąż za małym czasem na ich materialne uobecnienie, pewna już dziś,że umrę niezrealizowana do końca :)Zresztą co ja pisać będę - jestem tu artkreacje.blogspot.com
    haha no to się wpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przerabiając stare przysłowie "kto puka nie błądzi". Więc i ja zapukam do Waszych drzwi. Moje pasje to przede wszystkim malarstwo, rysunek i scrapbooking. Lubię mediować i próbować siebie w czymś nowym.
    Zapraszam http://tworczelapkiangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo długo się zastanawiałam czy zgłosić się, ale postanowiłam się odważyć i spróbować:)
    Swojego bloga prowadzę już od dwóch lat. Gdy zaczynałam blogowanie były to głównie aniołki z masy solnej. Dziś moim sercem i duszą zawładnął scrapbooking. Uwielbiam robić kartki, notesy. Od niedawna mam również małą kolekcję ATC. Chętnie uczestniczę w wymianach. Prowadzę również swój artjournal. Poza tym wykonuję materiałowe korale, które też można czasem spotkać na moim blogu. To w bardzo dużym skrócie o mnie. Także zapraszam Was serdecznie w mój świat www.avonlea.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ja robię biżuterię,karteczki ,atc ,zakładki:)Lubię przerabiać,tworzyć ,malować ,rysować:)Zapraszam na mojego bloga agato.art,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero zaczynam blogową przygodę, ale przygoda ze sztuką rozpoczęła się dawno, dawno temu. Od szydełka po farby, od haftu po fotografię :) zapraszam www.dreamserviceblog.blogspot.com lub www.dreamservice.pl
    pozdrowienia jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko i córko! Ponoć życie zaczyna się po trzydziestce, dlatego też zgłaszam siebie jako kandydatkę na projektantkę SZUFLADY. Zajmuję się decoupage'm, scrapbooking'iem, fotografią a czasami masą solną. Od niedawna mam maszynę do szycia, którą dostałam od Babci i nie zawaham się jej użyć (maszyny, nie Babci ;)). Mam głowę pełną pomysłów i bardzo dużo energii oraz chęci.
    Mój blog prowadzę niezwykle systematycznie, ponieważ codziennie ;)
    http://blogowanko-jagodzianka.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja swoją szufladę otwieram codziennie wieczorem lub bladym świtem, kiedy inni śpią..Wtedy wydobywam:
    - papierki, bibułki, z których powstają kartki, zakładki, pudełka..
    - kanwę i kordonki, by coś wyhaftować
    - nici, tasiemki, guziki i skrawki materiałów, by z pomocą dyżurnej maszyny coś ładego uszyć
    - czesnki i igły do filcowania...szykuje właśnie kolekcję filcaków (której jeszcze na blogu nie widać)

    Pracuje sama lub w scrap grupie, która prowadze w Redzie

    piszę o tym wszytkim na blogu
    http://rodziceodzieciach.blogspot.com/
    Prowadzę go od niedawna, ale od lat tworzę. Wiele prac poszło w swiat i nie mam ich na zdjeciach- wówczas myślałam tylko jak sprawić komuś przyjemność , a o blogowaniu nie marzyłam:)

    Teraz wiem, jaką daję to przyjemność...A jaką dałaby mi praca w gronie zacnych crafterek Szuflady?! Nie wyorażam sobie nawet. Muszę zatem spróbować ! :)

    pozdrowienia
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to sie mowi, potrzeba matka wynalazku.... i tak jest ze mna,dla potrzeby ucze sie kolejnej rzeczy. Probowalam juz wielu rzeczy aby je caly czas wykorzystywac: scrap, haft matematyczny, haft koralikowy, szydelko, druty, szycie, bizuteria, rysunek czyli poczawszy od kartek na ... konczac. Do wyboru do koloru i co w duszy gra. Zapraszam wiec do siebie daget-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajmuję się scrapbookingiem. blog prowadzę od roku. Nie należę do żadnego zespołu projektowanego, fajnie byłoby zacząć u Was. Obecnie mój aparat zastrajkował, w tym tygodniu będzie już sprawny. Mam więc krótką przerwę w dodawaniu zdjęć, co nie znaczy, że nic nie tworzę:)
    Robie głównie kartki. Próbuje sił w albumach, dekoracyjnych opakowaniach.... Byłoby cudownie stać się częścią Szuflady:)
    Mój blog: www.rekodzielnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo chętnych ale nic trzeba próbować swych sił. Zajmuje się głownie kartkami ale nie tylko. W sumie to próbuje wszystkiego co tylko wpadnie mi w oko. Bloga prowadzę od niespełna 3 miesięcy .Bardzo aktywnie staram się uczestniczyć w życiu wielu blogów wyznaniowych. Mam sporo czasu wolnego i jeszcze więcej pomysłów. W tak zdominowanym przez kobiety świecie nie jest łatwo zaistnieć ale kto nie próbuje ten traci.
    a to mój blog www.scrapkiart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. Nazywam się Katarzyna. Tworzę od wielu już lat. Materiały, które obrabiam to koraliki, muliny, włóczki i papierowa wiklina. Rzeczy, które powstają to biżuteria, obrazy, serwety, kosze itp. Zapraszam na kregulaart.bloog.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja spróbuję - masy solnej w Szufladzie jeszcze nie ma :)
    Lepię z masy solnej różne stworki, ostatnio zaczęłam ozdabiać je decoupage (choć trochę "oszukanym" ;) ). Poza tym kartkuję-scrapuję, ale nie boję się nowych wyzwań. Poszukuję ostatnio nowych form, nowych materiałów-chętnie te poszukiwania zamienię na szufladowe wyzwania... :) Pozdrawiam!
    zuzanioly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. A, właściwie to czemu nie ja? Chętnych coraz więcej, więc ryzyko, że mnie wybierzecie coraz mniejsze. ;)

    Ceramika,
    frywolitki,
    decoupage,
    szydełko,
    hafty,
    szycie,
    patchworki,
    lalki,
    ...

    http://art-ceramika.blogspot.com/
    http://frywolitki-tatting.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja takze zglaszam gotowosc bojowa ;D wszystkie moje wytwory mozecie znalezc tutaj http://fioridifantasia.blogspot.it/
    mysle ze one powiedza wiecej niz 100 slow napisanych,..:D
    wciaz sie ucze,wciaz szukam,i wciaz optymistycznie patrze na zycie wiec mysle ze wspolpraca ze mna bylaby latwa i przyjemna:D
    pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba szufladowy blog i chciałabym dołączyć do DT Szuflady i tworzyć go systematycznie :)

    Mam głowę pełną pomysłów, dużo czasu wolnego a także wenę twórczą do organizowania wszelkiego rodzaju zabaw/wyzwań :)
    Ponadto uwielbiam komentować prace innych i myślę, że sprawdziłabym się także i w tej roli.

    Uwielbiam notesy i wszystko co z nimi związane. Tworzę głównie w scrapbookingu i patchworku, aczkolwiek pozostaję również otwarta na inne techniki. Ostatnio zafascynowały mnie mixed media i art journal.

    Gdybym dołączyła do zespołu z przyjemnością przedstawię kilka moich propozycji w tych technikach :)

    Swojego bloga staram się prowadzić w miarę moich możliwości na bieżąco :)
    www.goga91.blogspot.com - zapraszam tutaj, jak również na FB: https://www.facebook.com/HandMadeByGoga

    Pozdrawiam,
    Goga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. "Dla szan­sy za­ryzy­kuj wszys­tko i trzy­maj się z da­leka wszys­tkiego, co ci pro­ponu­je spo­koj­ne życie."
    Zaryzykuję;) Od roku scrapuję, ostatnio naszło mnie na klimaty "vintagove". Kartki, pudełka, notesy... Wielu rzeczy już spróbowałam a miliony "niespróbowanych" jeszcze przede mną;) Może spróbuję z Szufladą?
    http://poczekalniaaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Szufladowe pasje są bliskie mojemu sercu. Z przyjemnością dołączyłabym do grona projektantek.Pasjonuje mnie scrapbooking, decoupage, florystyka. Szeroko pojęta kreatywna twórczość.
    Mój blog
    http://artnova24.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja się chętnie zgłoszę. Wydaje mi się, że wszystkie te warunki spełniam, a i do szuflady chętnie zaglądam. Pozdrawiam
    www.handmadebizutki-karolcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Rekodziełem zajmuje sie od dłuższego czasu, w internecie publikuje swoje prace od ok.3 lat. Zaczynałam od tworzenia biżuterii z koralików. Potem zachwyciłam się robieniem kartek, scrapbookingiem i juz w tym zostałam. Choć musze nadmienić, że nie potrafie sie powstrzymac przed wypróbowaniem innych technik. Czasem filcuję, szyję i haftuje krzyżykami. Uwielbiam tworzyć najbardziej kartki okolicznościowe, bizuteria, filcowanie i reszta to dla mnie odskocznia, gdy chce cos zrobic innego. Zapraszam na dwa moje blogi:
    o kartkach i wariacjach z papierem http://arttscrap.blogspot.com/
    oraz o innych moich pasjach http://pasjetworzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo długo się zastanawiałam czy zgłosić się, ale postanowiłam się odważyć i spróbowac a czemu nie :) Waszego bloga podgladam sobie od dawna i biore udzial w wymianach.
    Swojego bloga prowadzę już od prawie dwóch lat. Gdy zaczelam swoje blogowanie byly to nieporadne proby kartkowania i duzych form czyli losow. Uwielbiam robić kartki i to we wszystkich mozliwych rodzajach i formach, kocham nowosci i wyzwania w stworzeniu czegos nowego. Od niedawna mam również małą kolekcję ATC, ktore kocham i chetnie wracam do tej formy co jakis czas. Chętnie uczestniczę w wymianach i staram sie obdarowc druga osobe tym czego bynajbardziej chcial, dziele sie tym co mam. Także zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia mojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się, a co!
    Najbardziej lubię szyć, potem przerabiać cały świat wokół mnie, dekupażować, montować, rysować, tworzyć grafikę, biżuterię, kombinować i szukać coraz to nowych pomysłów i technik. To jestem ja :), prowadzę w sumie trzy blogi, dwa tematyczne, jeden o wszystkim i jego właśnie adres podaję.
    mój główny blog to: http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Z niecierpliwością bedę czekała na nowe wyzwania. Zgłosiło się tyle fajnych i kreatywnych osób, że za mi dech zaparło. Trzymam za Was kciuki, niech każdy dostanie to o czym marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bycie w DT jest moim odwiecznym marzeniem, więc oczywiście i ja się zgłaszam :)

    Moją najukochańszą pasją jest ceramika. Bardzo lubię też szycie, patchwork, scrapbooking, decoupage, koralikowanie, filcowanie, batik, sutasz, witraż, makramę, ciągle staram się nauczyć czegoś nowego :) mam tysiąc pomysłów na minutę i tzw. chorobę niespokojnych rąk - ciągle coś tam sobie muszę tworzyć i dłubać ;)

    zapraszam na mojego bloga: http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Już trzeci dzień zastanawiam się czy się zgłosić i w końcu to robię! :)
    Mimo, że utalentowanych osób jest tutaj tak dużo, postanowiłam przynajmniej spróbować. ;)

    No cóż... Na początku były proste kartki na różne oklazje, głównie dla rodziny i znajomych.
    Później, kilka ładnych lat temu, zaczęłam tworzyć biżuterię i tej pasji poświęcam się do dzisiaj. Natomiast dość niedawno zakochałam się w scrapbookingu i mam nadzieję, że coś z tego urośnie. ;)

    zapraszam przede wszystkim na
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/
    a także
    http://handmade-wedding-accessories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam :) Na moim blogu piszę o sobie: detal, drobiazg dopełniający całość - tego szukam w codzienności i to znajdziesz w moich pracach. I to sedno tego, co we mnie tkwi. Najchętniej tworzę kartki, notesy i albumy, a w tym, co robię, najwięcej satysfakcji sprawia mi odkrywanie nowych możliwości, jakie tkwią w papierze. Lubię chlapać, drzeć, zmieniać, bawić się formą. Lubię nowe wyzwania, ciekawe projekty i ten moment, gdy gotowa praca wychodzi spod moich dłoni. Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń