czwartek, 1 listopada 2012

Wyniki wyzwania "Otwórz Szufladę w październiku"

Witajcie!

Październik dobiegł końca a więc pora na ogłoszenie wyników "Otwórz szufladę"

Jak zwykle powstało wiele pięknych prac i wybór był trudny.

Za wszystkie zgłoszenia ślicznie dziękujemy, 
cieszymy się, że tak licznie się z nami bawicie :)
Jednak zgodnie z zasadami wyzwania, uhonorować mogłyśmy tylko pięć prac. 

W ocenie Projektantek Szuflady do grona TOP5  należą:

Katrin.ka


Ma kramik



Agnieszka RC



Cath



tukara




Serdecznie gratulujemy !!!!!
Oto banerek do pobrania:
***


A teraz nagroda :)

Odbyło się losowanie tradycyjne

i
fartuszek wędruje do....
Cath

Postanowiłam jeszcze przyznać jedną nagrodę "pocieszajkę"
za scrapuszko, które mnie urzekło
dla...
Ani S


Pocieszajka

Gratuluję !!!

Proszę prześlijcie mi na maila ( dorotka.dopart@gmail.com )  swój adres, 
w celu wysłania nagrody :)

Jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do następnych wyzwań !

Pozdrawiam cieplutko
DDK

8 komentarzy:

  1. Chyba muszę dzisiaj świętować:)
    dwa razy wyróżniona...podwójna dawka szoku :)
    Dziękuję serdecznie :)
    Dziewczyny gratuluję wyróżnienia, no i oczywiście Cath wspaniałego fartuszka :)

    Pozdrawiam
    AgnieszkaRC

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt- wszystkie prace piekne ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nagrodę pocieszajkę:):):) Co za miła niespodzianka:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace i w dodatku zróżnicowane,trudno wybrać najładniejszą.A nagrody jakie atrakcyjne!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łiii! Dziękuję za wyróżnienie! I jestem w szoku, że mnie wylosowało!! To moja pierwsza nagroda z losowania :))). Dziękuję serdecznie! buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnionym i zwyciężczyni losowania :) I oczywiście bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego ptasiego scrapuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnionym dziewczynom!!!
    Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje slicznie za wyroznienie mojego "kapelusika".

    OdpowiedzUsuń