sobota, 2 lutego 2013

Wyniki wyzwania "Otwórz Szufladę w styczniu"

Witam serdecznie !

Z lekkim poślizgiem, ale już, już, już..... 
mamy w końcu wyniki naszego styczniowego wyzwania "Otwórz Szufladę".

Jak zwykle powstało wiele pięknych prac, 
było mi niezmiernie milo gościć na Waszych blogach i wszystkie je podziwiać.
Za wszystkie zgłoszenia ślicznie dziękujemy, 
cieszymy się, że tak licznie się z nami bawicie :)
Jednak zgodnie z zasadami wyzwania, uhonorować mogłyśmy tylko pięć prac. 
W ocenie Projektantek Szuflady do grona TOP5  należą:



Serdecznie gratulujemy !!!!!
Oto banerek do pobrania:
A teraz nagroda :)

Losowanie przeprowadziła mała rączka mojego synka :)

 
która szczęśliwie wylosowała:

Gratuluję!!!!
Proszę prześlij mi na maila (dorotka.dopart@gmail.com  )  swój adres, 
w celu wysłania nagrody :)

A nagrodą jest dla przypomnienia sutaszowa niespodzianka:
Jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do następnych wyzwań !



Pozdrawiam cieplutko

Dorota



15 komentarzy:

  1. Gratulacje! Prześliczne pace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace są niezwykłe , eh te koronki , cudne ... tylko nie wiem czy ja dobrze widzę !!!!!!!! nazwa mojego bloga i wygrałam nagrodę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace! Gratuluję zwyciężczynią!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla nagrodzonych - prace piękne ...E:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! Gratuluję Wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace piękne!!! BARDZO DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!! AŻ TRUDNO MI BYŁO UWIERZYĆ

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Śliczne prace, jest co oglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dla wygranych i tych, których to szczęście dzisiaj ominęło ;) wszystkie prace były piękne, każda na swój sposób...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję.Podziwiam wszystkie koronkowe prace-są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :) Gratuluje pozostałym zwycięzcom i wszystkim biorącym udział w wyzwaniu. Wasze prace były piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione to podziękowanie... i to baaardzo, ale baaardzo dziękuję wszystkim Projektantkom Szuflady za wyróżnienie mojej koronkowej bransoletki! :D Gratuluje też pozostałym Artystom. To wielka radość i zaszczyt być w gronie Was wszystkich ;)))

    OdpowiedzUsuń