wtorek, 7 stycznia 2014

Pierwsza część nowego cyklu

Witajcie!

Chciałabym Was dziś zaprosić do pierwszego posta w zupełnie nowym cyklu "Szuflady".
Otóż na początku każdego miesiąca będziemy zapraszać 
do zaprezentowania siebie i swojej twórczości którąś z osób, 
które często biorą udział w naszych wyzwaniach. 
Dlatego też nadałyśmy naszemu cyklowi nazwę:

"Znalezieni w Szufladzie" :)

Jak Wam się podoba?
Chciałybyśmy się bliżej poznać z Wami i "zareklamować" Wasze blogi oraz piękne prace tym, którzy do Was jeszcze nie zawitali :)


***
Dzisiaj zaprosiłam osobę, którą pewnie większość z Was zna 
- Beatę z bloga Leniuszkowo


Zatem oddaję głos naszej dzisiejszej "Znalezionej" :) Oto co pisze o sobie:

      "Moją największą pasją jest szycie. Owieczki, króliczki, anielice i maleńkie podusie wypełniają mój rękodzielniczy świat. Interesują mnie także inne techniki: decoupage, tworzenie biżuterii, a ostatnio stawiam pierwsze kroki w scrapowaniu. W swoich pracach staram się wyznawać zasadę "lepiej mniej niż więcej" i cieszy mnie, gdy to co robię podoba się innym. Zapraszam Was na mojego bloga: http://leniuszkowo.blogspot.com/ i życzę miłego oglądania :)".

Poprosiłam Beatę o wybranie kilku prac, 
które są dla niej w jakiś sposób szczególne i napisała dlaczego.
 Zobaczcie, które wybrała:


Owieczka, która szczególnie mi się spodobała spośród tych, które uszyłam.


Broszka - moja pierwsza próba z kaboszonem.

 Wiaderko ozdobione moim ukochanym motywem decu - jeżynami. Papier z motywem + cieniowania farbami, całość pokryta satynowym lakierem.

 Jedno z poważniejszych szyciowych wyzwań - owca jako kurier DHL.

 Maleńkie podusie zwane u mnie maleńtasami. Maleńtasy mają około 6 cm średnicy, mogą być igielnikami, zawieszkami, ozdobami. Bardzo lubię je szyć. Część świątecznych wspomogła aukcję charytatywną.

 Pierwsza udana anielica, teraz kolej na następne.

 Jedyny królik, którego uszyłam dla siebie, od początku do końca taki jak sobie wymarzyłam, taki mój :)


 ***

Wszystkie Twoje prace są cudowne! 
Dziękujemy Ci Beatko za to, że zgodziłaś się podzielić się z nami swoją twórczością!

Mam nadzieję, że spodobał Wam się nasz nowy cykl :) 
Za miesiąc zaprezentujemy kolejną zdolną osóbkę. 
A kto to będzie?

 Może... właśnie Ty?


21 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Podoba mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł bardzo fajny- a prace "znalezionej w szufladzie"- rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny pomysl i milo poznac blizej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł jest naprawdę trafiony. Będzie można poznać ciekawe blogi. Zajrzeć do nich, odkryć ciekawe prace.
    Blog Leniuszkowo już mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram pomysł a prace kolezanki sa piękne i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, zwłaszcza owieczki urocze :)
    A pomysł na nowy cykl bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry pomysł. Będzie można poznać nowe blogi i przedstawić swoje projekty. Prace Beaty napiszę krótko: są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace:) zasługują na uznanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie dziękuję za możliwość uczestniczenia w tym cyklu - to niewątpliwy zaszczyt go otwierać ! Dziękuję także wszystkim komentującym za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatkę znam i to nawet osobiście !
    Podziwiam Jej prace ... te u niej na blogu i te, które mam u siebie w domku :)
    Beatko gratki moje :)))
    Świetny pomysł z tą prezentacją naszych blogowych koleżanek !
    Cieplutko Was pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest super, ale owce są mega.... rozczulił mnie ten kurier. Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam przyjemność poznać Beatę osobiście :)Pomysł na cykl "znalezieni w szufladzie" genialny :) Beatko brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedną z owiec Beaty mam przyjemność posiadać na własność, jest przepiękna i bije od niej tona pozytywnej energii!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa. Skrzydełka rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry pomysl:) A Beatka cudnosci tworzy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł super, a prace Beaty są odjazdowe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace są piękne , nawet nie potrafię określic która podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna anielica! Jestem pod wrażeniem jej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń