czwartek, 20 marca 2014

wyniki wyzwania numer 3

  Przyszedł czas na ogłoszenie wyników wyzwania numer 3, do którego zgłaszaliście prace inspirowane afrykańskim zachodem słońca.
    Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim, którzy przyłączyli się do naszej zabawy. Zespół Projektantek Szuflady postanowił wyróżnić następujące prace:

przepiękny talerz zgłoszony przez 


cudowny pierścień

wspaniały naszyjnik


słoneczna broszka, którą stworzyła


oraz oryginalny, szydełkowy chustecznik




Nagroda główna, czyli bon o wartości 50 złotych ufundowany przez Kadoro 


leci do liwias ze szmatek, szpilek, nitek

natomiast kupony rabatowe upoważniające do 10 % zniżki 
na zakupy w sklepie sponsora 
otrzymuje
mebelinaa i Klimju
proszę o kontakt na adres email

Jeszcze raz dziękuję Wszystkim za udział w zabawie, wygranym gratuluję i oczywiście zachęcam do wzięcia udziału w naszych kolejnych zabawach.

9 komentarzy:

  1. dziękuję za wyróżnienie, bardzo się ciesze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wyróżnionych :)
    PS: Bannerek też widzę, że się zmienił, pod kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to miło czytać takie wieści z rana. Mam nadzieję, że cały dzień będzie równie przyjemny :)
    Bardzo, bardzo dziękuję docenienie mojej pracy, tym bardziej, że to pierwsze wyzwanie w którym wzięłam udział ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranym ;-)
    Śliczne prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wspólną zabawę - gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie, tym bardziej że wszystkie prace były piękne. Dzięki za wspólną zabawę. Nagroda nastoiła mnie bardzo pozytywnie w ten wiosenny dzień, pomimo że nie wagarowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie i inspirujące wyzwanie, a pozostałym zwyciężczyniom serdecznie gratuluję!
    Ale mam dzisiaj radochę:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnionym!! Wspaniałe prace.

    OdpowiedzUsuń