piątek, 28 marca 2014

Znalezieni w Szufladzie cz.5

Witajcie w ten słoneczny piątkowy dzionek!

Dzisiaj, z bardzo mocnym opóźnieniem, chciałam Wam zaprezentować kolejną uczestniczkę naszego cyklu. Jest nią:



Oto co  Kasia pisze o sobie:

"Motto mojego bloga to: Jeżeli ktoś coś umie, to ja też potrafię. Nie ważne jak Ci coś wychodzi, z czasem będzie coraz lepiej, ważne aby sprawiało Ci to radość. Dlatego też próbuję wielu rzeczy, ale moje serce najbardziej skradły decoupage (zdobienie przedmiotów papierem lub serwetkami) i sutasz (biżuteria z sznureczków). Gdy tylko zobaczyłam rzeczy wykonane tymi technikami wiedziałam, że muszę się tego nauczyć. Lubię też robić torty w stylu angielskim, lepić z masy solnej i modeliny, uczę się szydełkowania i tworze pierwsze kartki. A jak mi to wszystko wychodzi oceńcie sami:P. 

Serdecznie zapraszam na mojego bloga: mebelinaa.blogspot.com.


Kilka moich prac:

1.

To co lubię najbardziej w decoupage czyli: motyw serwetki vintage, na boku kropki i obowiązkowo koronka. Taki styl wychodzi mi najlepiej.



 2.
Kolejna rzecz, którą uwielbiam to kwiaty, ornament i wstążeczka. To pudełko ma w sobie to wszystko :)



3.

Chlebak decoupage, piękna ozdoba kuchni. Zrobiony dla wyjątkowej osoby bo dla mamy :) A najbardziej cieszy, gdy bliscy doceniają naszą pasję i otaczają się przedmiotami przez nas wykonanymi :)



4.
Komplet sutasz, mój największy i nad którym spędziłam najwięcej czasu, przez mnóstwo malutkich koralików, które trzeba przyszywać pojedynczo.



5.
Moje ulubione kolczyki: sutasz z haftem koralikowym i taśmą cyrkoniową, zostały ze mną


 6.
Bransoletka, przez którą „nie mogłam przestać” tworzyć nowych rzeczy :)



7.
Broszki, w których widać jak zmieniając kształt głównego kabaszona i kolory sznurków możemy uzyskać zupełnie inny efekt.


Koniecznie zajrzyjcie na bloga Kasi :   http://mebelinaa.blogspot.com/

*** 
Bardzo Ci dziękujemy Kasiu, że podzieliłaś się z nami swoją twórczością. Życzymy Ci nieustającej weny twórczej i samych wspaniałych pomysłów oraz dużo wolnego czasu do ich realizacji! 

Myślę, że spodobały Wam się piękne wytwory Mebeliny! A kogo przedstawimy następnym razem? Zaglądajcie do nas :)



7 komentarzy:

  1. Ale my mamy zdolne kobiety! Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. To niesamowite, jaka jesteś wszechstronna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace Kasi znam od dawna i zaglądam do niej z przyjemnością. Fajnie, że znalazła się też w szufladowych znaleziskach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i oryginalnie:-) tak 3majcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest co podziwiać:) Miło mi poznać zdolną osóbkę:)

    OdpowiedzUsuń