czwartek, 8 maja 2014

Wyniki Otwórz Szufladę - Patchwork.

Witam
i przedstawiam wyniki kwietniowego odcinka "Otwórz Szufladę".

W zeszłym miesiącu, tematem w tym cyklu był patchwork.

Pięknie dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w tym wyzwaniu!

Fantastyczne prace zgłosiliście!

Do topowej piątki trafiają tym razem:






Gratulujemy!

Oto specjalny banerek dla wyróżnionych.



A teraz czas na nagrody!


Bon o wartości 80 zł do zrealizowania w sklepie Świat Haftu otrzymuje Kasia ino-ino.


Bon o wartości 50 zł do zrealizowania w sklepie Deku.pl otrzymuje Jagodzianka.


Bon o wartości 40 zł do zrealizowania w sklepie ArtFan otrzymuje  - eda figa.


bon o wartości 40 zł do zrealizowania w sklepie Passion Room otrzymuje Xementyna.


nagrodę- niespodziankę od Lolissy otrzymuje Paula.


Wszystkie laureatki prosimy o kontakt, doszuflady24@gmail.com.

 I serdecznie zapraszamy na kolejny odcinek cyklu "Otwórz Szufladę", już niebawem!



16 komentarzy:

  1. Gratuluję zasłużonych wyróżnień i nagród. Przepiękne patchworki - mam zdolne koleżanki :):):)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prace! Gratuluję dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Dziękuję! Prace naprawdę piękne! Podziwiam dziewczyny, które potrafią szyć patchworki i to - nie jak ja - za pomocą pędzla, ale nici i igły.
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ogromnie za wyróżnienie! :)
    bardzo, bardzo się cieszę... także z tego, że tyle ciekawych prac zostało zgłoszonych... no i pozwiedzałam nowe blogi związane z patchworkiem :)

    myślę też, że Zuzia - właścicielka patchworka - będzie dumna, że narzuta uszyta dla niej została tak doceniona :)

    jeszcze raz dziękuję pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny gratuluję. Przepiękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny jesteście nie tylko zdolne ale i kreatywne, wszystkie zgłoszone prace były piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Miło było mi uczestniczyć w wyzwaniu z mojej ulubionej dziedziny :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję... ta cudna patchworkowa narzuta była moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. Cieszę się że trafiłam na to własnie wyzwanie. Prace piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Cieszę się bardzo, bo nie spodziewałam się widząc tyle wspaniałych prac. No i gratulacje dla reszty nagrodzonych, dziewczyny jesteście zdolniachy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka miła niespodzianka :) Ja również serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Pierwszy raz trafiłam do "Szuflady" i chyba będę zaglądać tu częściej :) Gratuluję pozostałym wyróżnionym koleżankom, zwłaszcza Kasi za cudną narzutę, którą mogłam już wcześniej podziwiać na jej blogu, oraz wszystkim tym, które się nie załapały na wyróżnienie, a których prace również są śliczne... Dziękuję ":Szufladzie" za zorganizowanie takiej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :-D aaaaaale sie ciesze ;-) tak bardzo że chyba zaraz usiade do maszyny żeby coś jeszcze uszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje gratulacje, piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ! Prace są cudowne, a kuferek - bomba :)

    OdpowiedzUsuń