wtorek, 13 maja 2014

Wyzwanie Gościnnej Projektantki Maja

Witajcie.

Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam
temat wyzwania Gościnnej Projektantki Maja
która poproszona o przybliżenie swojej osoby napisała:

    "Jestem dziurka, a tak naprawdę nazywam się Joanna Urbaniak. Zajmuję się rękodziełem artystycznym, które publikuję na swoim blogu dziurka.blogspot
   Od 7 do 15 siedzę za biurkiem bo muszę, i ciężko pracuję, a po 15.00 siedzę przy biurku, bo tak chcę. Obie prace lubię.
Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się całkiem przypadkowo. Lepiłam i cięłam papiery głównie do własnej szuflady. Nigdy nie pokazywałam swoich prac. Koleżanka namówiła mnie na założenie bloga i pokazywanie prac większej ilości osób. Spróbowałam. I to był pierwszy krok. Bloguję już cztery lata. Tak właśnie zaczęła się moja przygoda z hendmejdowaniem bardziej poważnie.
Im dłużej prowadzę bloga, tym więcej mam pomysłów. Inspiracje czerpię z książek, internetu, a tak naprawdę najlepsze prace powstają zupełnie przypadkiem. Zawsze, kiedy zaczynam konkretny projekt kończy się on inaczej niż planowałam. W czasie tworzenia wyobraźnia mnie ponosi.Dlatego, oprócz masy solnej i kartek można znaleźć u mnie: świeczniki, wianki, lampy, magnesy, broszki, zakładki i całą masę innych rzeczy.

Najchętniej tworzę dla bliskich i tych wszystkich, którym się moje prace podobają". 





Tematem wyzwania dziurki jest

- komplet -

a to inspiracja naszej

Gościnnej Projektantki





Razem z dziurką serdecznie zapraszam Was do zabawy.
Wyzwanie potrwa do 26 maja.
Przed zgłoszeniem pracy bardzo proszę o zapoznanie się z naszym regulaminem.

miłej zabawy
manita





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz