piątek, 23 maja 2014

Znalezieni w Szufladzie cz.8

Witajcie!

W ten piękny, słoneczny dzionek chciałam Wam zaprezentować kolejną zdolną osóbkę, 
którą zaprosiłyśmy do naszego cyklu "Znalezieni w szufladzie". 
Tym razem powitajmy:
 
karto_flaną czyli Elę !
 

 Karto_flana napisała kilka słów o sobie:

"Serdecznie witam :) 
Miło mi odwiedzić Szufladę. Ma na imię Ela, bloguję od 2010 r.,
 a bloga www.mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com prowadzę pod nickiem karto_flana.
 I tak to właśnie z moim szydełkowaniem jest: chciałabym, żeby to była przygoda, dobra zabawa. 
Mam nadzieję, że i czytelnicy mojego bloga chętnie wyruszają ze mną w tę przygodę.
Tak, jak nazwa bloga wskazuje, moją ulubioną techniką jest szydełkowanie, 
pojawiają się też prace dziergane na drutach, moje rysunki, prace z papieru. 
W wolnym czasie również pisuję wiersze, uprawiam ogródek, gotuję i piekę, 
oraz śpiewam w kościelnym chórze. Echa tych działalności można też usłyszeć na blogu. 
Zapraszam serdecznie do mojego bloga :) 
Pozdrawiam!
Ela"


A oto prace, jakie Ela dla Was wybrała:

1.



Czarna chusta wykonana szydełkiem- od niej zaczęło się wspólne dzierganie, druga edycja tej zabawy właśnie trwa na moim blogu.
 

2.



Czajnik w zielonym “ubranku”- ubranko wykonane na drutach, a kwiatuszek i listek szydełkiem. Lubię łączyć obie techniki. 

3.





Zima- rysunek w technice kredki świecowej. Zima to moja ulubiona pora roku.


4.



Szydełkowy obrus. Jak dotąd największa praca, jaką zrobiłam.


5.



Zakładka do książki w kształcie ołówka- na koniec mały żart.


* * * 

Dziękujemy Ci Elu za  to, że zechciałaś podzielić się z nami swoja twórczością.  
Jak widzicie, zrzeszamy na naszym blogu bardzo zdolne osoby, tworzące w wielu różnych technikach. Uwielbiamy podziwiać prace, jakie przygotowujecie na nasze wyzwania i zawsze bardzo nam ciężko wybrać tylko 5 spośród nich do naszego TOP5. Dziękujemy Wam za liczny udział w wyzwaniach i Wasze komentarze.

Mam nadzieję, że i Elę powitacie dzisiaj miło :)

Za chwilkę zaproszę następną osobę do naszego cyklu, więc zaglądajcie na skrzynkę.....

Pozdrawiam Was ciepło!


 

6 komentarzy:

  1. Śliczne prace, czajnik w ubranku powala! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak pokryty mchem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czajniczek jest zachwycający! Też myślałam że to mech :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper Zdolna Sympatyczna Kobietka :):) Znam Ele i uwielbiam do niej zagladac :) Polecam do niej zajzec osoba ,ktore jeszcze nie mialy okazji jej poznac :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace, a to ubranko na czajniczek - boskie@!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czajnik w ocieplaczu niczym w koszulce z trafy - fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń