niedziela, 8 czerwca 2014

Znalezieni w Szufladzie, cz.9

Witajcie w ten piękny, niedzielny poranek!

Może część z Was odpoczywa dziś na łonie natury i zajrzycie do nas wieczorem... :) Słoneczna niedziela to doskonały pretekst do wypadu za miasto czy rodzinny spacer!

Jednak jak już tutaj zajrzycie, znajdziecie nowy odcinek naszego cyklu "Znalezieni w Szufladzie", 
do którego tym razem zaprosiłyśmy:


Grażynę Chrapek z bloga "Pasje Grażyny"



Poprosiłam Grażynę, aby napisała coś o sobie:


"Witajcie Kochani

Mam na imię Grażyna. Od dwóch lat prowadzę bloga http://pasje-grazyny.blogspot.com/.
Pewnie jak i większość z Was najwięcej mojego czasu pochłania dom, praca i codzienne obowiązki.
W wolnych chwilach odpoczywam w moim ukochanym ogrodzie, a w letnie ciepłe wieczory wędkuję
oczywiście z pełnymi odpowiednimi uprawnieniami. Od dzieciństwa lubię różne robótki ręczne.
Początkowo był to haft krzyżykowy, druty i szycie. Najbardziej i najchętniej sięgam jednak po szydełko.
Bardzo lubię wykonywać kartki i coraz częściej myślę o maleńkich albumikach.
Nie mam własnego stylu, wciąż staram się odszukać własne miejsce,uczę się, poznaję nowe techniki 
i dotykam koloru .Bardzo często przeglądam Wasze fantastyczne blogi. To u Was uczę się, inspiruję,
mobilizuję i wypełniam duszę i oczy pięknem.
To od Was przez Waszą maleńką i wielką, skromną i oszałamiającą twórczość nauczyłam się odwagi pokazania tego co robię, miłości do pasji i wytrwałości.Dziękuję, że jesteście!! Dziękuję za zaproszenie i uwagę .Jest mi bardzo miło, że mogłam powiedzieć tych kilku słów właśnie w Szufladzie.
Zapraszam do obejrzenia kilku moich prac."
***
Nam także jest miło, że możemy pokazać Twoje prace:


1.
 Moja ulubiona praca,w której po czasie nic bym nie zmieniła.


2.
  Jest zawsze blisko i chowam tu szydełka


3.
 Kolorowe jajeczka , których ilość gigantycznie się rozrosła i w ciągu kilku lat kolekcja osiągnęła 1000 sztuk zdobionych różnymi technikami jajeczek.


4.
Takie małe niby z niczego ,ale bardzo cieszy .


5.
 
 Praca, która zawsze mnie rozbawia. Skończyłam ją późnym wieczorem i żeby się jeszcze trochę nacieszyć o czwartej rano, przed pracą, postawiłam obok kanapek. Byłam bardzo zdziwiona, gdy po pierwszym kęsie okazało się, że to deska.


6.

Moje ulubione karteczki


7.
Klatka zrobiona na  szydełku-pierwsza przestrzenna praca po płaskich serwetkach.



 * * * 


Cudowne prace, prawda? I tyle technik, wspaniała wszechstronność!
Dziękujemy Ci Grażynko, ze zgodziłaś się na prezentację w naszym cyklu. Życzymy Ci wielu pomysłów i nieustającej weny twórczej oraz mnóstwa czasu i cierpliwości na ich zrealizowanie.

Czas zaprosić do nas kolejna osobę.... Do kogo wyślę za chwilkę maila? ... Może do Ciebie?

Pa!

7 komentarzy:

  1. Prawdziwy wszechstronny talent. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona, prace piękne, robione z sercem. Gratuluję Grażynie pomysłów i talentu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace - bardzo pomysłowe i klimatyczne, wysmakowane po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta puszeczka jest cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dzieła i z "duszą". Powodzenia w dalszej twórczości:-)

    OdpowiedzUsuń