niedziela, 24 sierpnia 2014

Wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie

Dziś z pewnym opóźnieniem zapraszamy Was do wyzwania naszej Gościnnej Projektantki, którą w tym miesiącu jest:


Oto co Anna napisała o sobie:

"Witam serdecznie :) 
Strasznie się cieszę, że w tym miesiącu to ja stałam się jedną z Gościnnych Projektantek Szuflady. 
Mam na imię Ania i mieszkam w Łodzi, gdzie wciąż się uczę (na studiach doktoranckich),
 pracuję i staram się spełniać marzenia. 
Technika, z którą jestem związana, to haft krzyżykowy, który skradł moje serce już w wieku ośmiu lat, kiedy to postawiłam pierwsze krzyżyki na kanwie. Po latach przerwy wróciłam do haftu, a od maja tego roku prowadzę także bloga Kokardka. 

A teraz przejdźmy do sierpniowego wyzwania, które brzmi:



Przyjemne z Pożytecznym



Chciałabym Was zaprosić do zabawy, której tematem przewodnim jest wszystko o charakterze użytkowym. Mogą to być pięknie zdobione notesy, poduszeczki na igły, części garderoby, etc.
 Im bardziej kreatywnie i nieszablonowo, tym lepiej :) Czekam z niecierpliwością na Wasze prace! Pozdrawiam serdecznie Ania :)"


Niestety tym razem Gościnna Projektantka nie przygotowała dla Was zdjęć z inspiracją, mamy jednak nadzieję, że nie przeszkodzi Wam to w przygotowaniu wspaniałych prac! Zapraszamy do wspólnej zabawy :)

Na Wasze prace czekamy do 7-ego września, wstawiacie je za pomocą naszej małej "żabki":



4 komentarze:

  1. A ja się cieszę, że nie ma zdjęć-inspiracji. Poszukam w zakamarkach mojej wyobraźni, bez sugerowania się cudzymi pracami. Temat jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w takim razie również się zgłaszam :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się i ja. Mam nadzieję, ze takie pudełeczka na prezenciki będą nadawać się do wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace projektantek i tych co już wystawili swoje prace :-). Jak piękny i nieskończony jest świat twórczy. Trzymam kciuki za wszystkich :-) P.S.Będzie wtedy sprawiedliwie.

    OdpowiedzUsuń