sobota, 27 września 2014

Wyniki wyzwania Oli Wu - Gościnnej Projektantki Szuflady we wrześniu.

Witam i ogłaszam wyniki wyzwania naszej wrześniowej Gościnnej Projektantki Oli Wu.

Oto jej słowa:

Witam Was ponownie. 

Dziękuję wszystkim za udział w moim wyzwaniu. 

Po raz pierwszy znalazłam się w sytuacji, gdy to ja muszę wybrać jedną z  prac. Okazuje się to bardzo trudne, bo w każdą z nich jest włożone serce, każda jest inna i piękna. 
Wyróżnienie wędruje do Wioli z bloga Wioletkowy skrawek nieba, za cudne retro kołnierzyki w nietypowych, w tym również jesiennych barwach. Nie tylko zachwyciły mnie pomysłem i wykonaniem, ale również wywołały jakieś zamierzchłe szkolne wspomnienie - kiedyś miałam taki kołnierzyk, choć biały  :) 

Raz jeszcze dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam z pogranicza Kujaw i Wielkopolski, gdzie dziś cudna złota jesień.

My z radością przyłączamy się do werdyktu Oli.

Oto banerek dla wyróżnionej.


Gratulujemy!

I polecamy Wam nasze wrześniowe zabawy: wyzwanie "Zwierzęta" i "Ostre!" Otwórz Szufladę.



2 komentarze: