poniedziałek, 8 września 2014

Wyniki wyzwania "Zainspiruj nas! - Szydełko".

Witam i serdecznie zapraszam na wyniki wyzwania "Zainspiruj nas! - Szydełko".

Wasze wakacyjne szydełkowanie zaowocowało wieloma pięknymi pracami!
Mnóstwo inspiracji znalazłyśmy w Waszych zgłoszeniach!
Dziękujemy!

Szczególnie jednak chciałybyśmy wyróżnić:

Bajki Emilki i jej "koc- narzutę- kołderkę"



Uroczysko Luny i jej lniane "Oko smoka",



bibliotecznik robótkowy i jej fafkulcową papugę, 



Daget-Art i jej perłowy naszyjnik



oraz Moje szydełkowe przygody i jej serwetę z motylami.




Wszystkim wyróżnionym gratulujemy!


Nagrodę, zestaw gazetek od manity oraz zestaw włóczek od Modrak

otrzymuje... autorka kocyka Emilka!

Czekamy na Twojego maila z adresem Emilko :).
doszuflady24@gmail.com


Tymczasem, żegnamy się z cyklem "Zainspiruj nas!"
i gorąco zapraszamy na aktualne Szufladowe wyzwania!





8 komentarzy:

  1. Nie wiem, która praca podoba mi się najbardziej, ale wszystkie niewątpliwie zasługują na wyróżnienie. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo ale mi miło, dziękuję bardzo i gratuluje wszystkim wyroznionym

    OdpowiedzUsuń
  3. Milo mi otrzymac wyroznienie w mojej "koronnej" dyscyplinie :) I jak milo znalesc sie w takim gronie wyroznionych :) POzdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki za wyróżnienie i super nagrody!!:-) jestem bardzo szczęśliwa:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim wyróżnionym :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję pięknie za wyróżnienie mojego "Oka smoka" i gratuluję dziewczynom, których prace zostały również wyróżnione :) pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń