piątek, 12 września 2014

Wyzwanie Oli - Gościnnej Projektantki Szuflady we wrześniu.

Witajcie.

Za oknem ciepłe, jesienne słoneczko a w Szufladzie czas na wyzwanie naszej wrześniowej Gościnnej Projektantki, Oli Wu!

Ola napisała do nas tak:

"Witam wszystkich, bardzo się cieszę, że mogę gościć w Szufladzie.

Mam na imię Ola, mieszkam w małym domku na końcu świata i jestem mamą dwójki dzieci.
W wolnych chwilach zajmuję się decoupage, szyciem i czasem innymi technikami. Dla uporządkowania tych działań prowadzę bloga Żeby było kolorowo.
Odkąd pamiętam miałam ochotę malować, utrwalać widziane obrazy, zatrzymywać w nich chwile. Jednak z tym malowaniem nie było mi jakoś po drodze, więc szybko odkryłam aparat fotograficzny - wtedy analogowy oczywiście. Dopiero jakieś 8 lat temu zainteresowałam się decoupage, który jest jakby namiastką moich marzeń o malowaniu. Dzięki niemu mogę nadać przedmiotom lub meblom dowolny charakter i dopasować je do wnętrz, obrazki wykorzystywane do zdobienia nie są wprawdzie moje, ale dodatkowe elementy - falbanki, paski, cienie już tak.

Takie podmalowywane pudełko wykorzystam jako inspirację w moim wyzwaniu.


Ponieważ mamy wrzesień, a ja uwielbiam jesienne kolory, światło i klimat, temat mojego wyzwania brzmi: 

Jesienią do szkoły

Może być to wszystko co przyda się uczniowi/studentowi, praca zawierająca motyw związany ze szkołą, nauką, książkami, a nawet jesienne ubranko. 
Wiem, że Wasza pomysłowość jest nieograniczona :)

Dziękuję za uwagę i zapraszam do udziału w wyzwaniu."

Ola Wu


Serdecznie zapraszamy więc na wyzwanie Oli w jesienno-szkolnym klimacie!

Zabawa potrwa do 25 wrzesnia.


4 komentarze:

  1. Fajny temat, na czasie. Tylko szkoda ze tak malo czasu na przygotowanie... mam pare pomysłow ale nie wiem czy zdąze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy praca musi być nowa czy może być stworzona jakiś czas temu?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://joasiaart.blogspot.com/2014/09/chomikowa-zakadka-dla-pierwszoklasisty.html#h=929-1410635355780

    Zgłaszam zakładko linijkę :) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się z moim woreczkiem / plecaczkiem do przedszkola! :) http://madebymadamewu.blogspot.com/2014/09/worek-plecak-dla-przedszkolaka.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń