niedziela, 26 października 2014

Byłyśmy tam!

Witajcie!
Dziś mamy dla was krótką fotorelację z
V Ogólnopolskiego Zjazdu Twórczo Zakręconych w Ustroniu.


Było tłoczno i twórczo!

Stoisko firmowe Coricamo, organizatora całego przedsięwzięcia.



Stoiska wystawców, na których można się było zaopatrzyć w fantastyczne materiały i wzory oraz podziwiać przepiękne prace mistrzów rękodzieła.







No i to, co było esencją całego wydarzenia czyli warsztaty!











Zjazd w Ustroniu był fantastyczna imprezą artystyczną, pełną twórczej atmosfery i pozytywnych emocji towarzyszących odkrywaniu nowych dziedzin i technik rękodzieła.

Mamy nadzieję, że wydarzenie uda się powtórzyć w przyszłym roku i że takich imprez będzie przybywać w całej Polsce!


7 komentarzy:

  1. Już sobie obiecałam, że w przyszłym roku nie odpuszczę sobie takiej przyjemności :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że było rewelacyjnie, może w przyszłym roku się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam 3 razy w Ustroniu i w tym roku pierwszy raz w Krasnymstawie - fantastyczne Zjazdy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, aż żal że nie mógł człowiek tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak! Też mam nadzieję, że będzie ich przybywać :) Zwłaszcza gdzieś bliżej mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chętnie wziełabym udział.
    Organizatorów zapraszamy na podkarpacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że to tak daleko...

    OdpowiedzUsuń