środa, 5 listopada 2014

Znalezieni w Szufladzie cz.15

Witajcie!

Najwyższy już czas zaprezentować Wam kolejną osobę w naszym cyklu "Znalezieni...". 
Dzisiaj zaprezentuje się:



Barbarę Większość z Was zna, bardzo często bierze bowiem udział w naszych Szufladowych zabawach, a tworzy w wielu różnych technikach. 

Tyle tytułem wstępu, przeczytajcie co Barbara napisała o sobie:


"Witam serdecznie i dziękuję zespołowi "Szuflady" za zaproszenie.

Tworzę od wielu lat w różnych technikach. Nie potrafię określić, którą lubię najbardziej.
Zarówno haft, jak i szydełko są mi bardzo bliskie, ponieważ cała przygodę z rękodziełem zaczęłam od tego typu robótek.
Potem poznawałam inne techniki. Z wszystkimi nie dało się zaprzyjaźnić.
Bardzo polubiłam decoupage. Najczęściej ozdabiam butelki i skrzyneczki, ale nie tylko.
Uwielbiam tworzyć kartki okolicznościowe. A po za tym troszkę szyje, troszkę wiercę. Quiling również nie jest mi obcy.
Kocham rękodzieło. Nie tylko tworzyć, ale również oglądać. Dlatego często bywam na kiermaszach i jarmarkach.
Widząc to piękno, czasami nie mogę uwierzyć, że stworzył to człowiek własnymi rękami.
Robótki ręczne to moje hobby, któremu poświęcam każdą wolną chwilę. Jest to odskocznia od dnia codziennego, przy której odpoczywam, wyciszam się i daje mi niesamowitą satysfakcję z każdej ukończonej pracy.
Wiem, że moje robótkowanie to nie jest mistrzostwo.
Wiem, że zdarzają się błędy i niedociągnięcia. Ale uwierzcie mi, że zawsze staram się, aby daną pracę wykonać jak najlepiej. Jestem samoukiem, nie bywam na warsztatach czy pokazach.
Podglądam, zaglądam, czasem zapytam, czasem poproszę o radę i tak się uczę.
I z tego wszystkiego narodziła się moja ogromna pasja i miłość do rękodzieła.

Przedstawiam kilka moich prac. Było mi bardzo ciężko wybrać, bo wszystkie są dla mnie szczególne i ważne.
Po więcej zapraszam na mojego bloga:  barbarahaft.blogspot.com

Pozdrawiam i dziękuje za poświęcony czas."

Oto prace, które Barbara dla Was wybrała:








***
Niesamowity jest zakres technik i stylów tych prac, prawda? 
A wszystko piękne i niebanalne :)

Dziękujemy Ci Basiu, że zgodziłaś się u nas zaprezentować i życzymy Ci, abyś dalej czerpała satysfakcję i przyjemność z tego, co tworzysz! 


Pozdrawiamy Ciepło!

14 komentarzy:

  1. przepiękna szkatułka z różą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna twórcza, uzdolniona osoba, do której koniecznie trzeba zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Basiu już obserwuję Pani bloga, piękna twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i różnorodne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie a czytelnikom za pochlebne komentarze.
    W wolnej chwili zapraszam na bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam prace Basi, bo już ją wcześniej odnalazłam i do niej zaglądam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny talencik odkryty, Piekne prace:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prace! różnorodne i ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne wszystkie, ale szydełkowe bombki skradły moje serce

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne wszystkie, ale szydełkowe bombki skradły moje serce

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma co się ograniczać do jednej techniki ;)Ładne prace, a jakie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne prace i niesamowicie różnorodne! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przesliczne prace i ile technik!:)

    OdpowiedzUsuń