poniedziałek, 15 grudnia 2014

otwórz szufladę w grudniu- oszronione.

Witam Was bardzo serdecznie.

Przychodzę dzisiaj z ostatnim w tym roku
otwórz szufladę, 
którego tematem jest "oszronione".


Zachęcamy Was do stworzenia prac 
oprószonych maleńkimi kryształkami lodu.
Niech będzie zimno a nawet mroźno.

Na Wasze prace czekamy do 14 stycznia 2015 roku.

Zgłaszając pracę do wyzwania
proszę koniecznie zapoznać się z naszym regulaminem.

Dla autorek najlepszych prac mamy wspaniałe nagrody
przygotowane przez naszych sponsorów. 

bon o wartości 50 złotych od ArtFan

bon o wartości 50 złotych od DEKU


bon o wartości 50 złotych Coricamo

bon o wartości 40 złotych od Świata Haftu

oraz kolekcja papierów Altair Night&Day od 
Skarbnicy Pomysłów



A to nasze inspiracje tematu.

Lolissa  przygotowała fantastyczne kolczyki


Modrak śliczny zimowy lampion z sikorką




Dorota przygotowała śliczny świąteczny wianek 

i pyszne pierniczki

ja do swoich prac wykorzystałam produkty spożywcze w postaci cukru i soli


zapraszam
manita


11 komentarzy:

  1. Oo.. akurat jestem w trakcie wykańczania pracy pasującej do tematu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również tworzę coś w temacie:-) sutaszowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam nazwę i link szuflady do postu(banerek cały czas wisi na pasku bocznym- myślałam, że to wystarczy)- przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, oryginalne pomysł, wykonanie super :)
    pozdrawiam świątecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam moje kolejne oszronione bliźniaczki, nie zupełnie identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam ozdobę choinkową : )

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja też się zgłaszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przegapiłam . Myślałam,że do 15 a praca gotowa. Szkoda

    OdpowiedzUsuń