poniedziałek, 15 grudnia 2014

otwórz szufladę w grudniu- oszronione.

Witam Was bardzo serdecznie.

Przychodzę dzisiaj z ostatnim w tym roku
otwórz szufladę, 
którego tematem jest "oszronione".


Zachęcamy Was do stworzenia prac 
oprószonych maleńkimi kryształkami lodu.
Niech będzie zimno a nawet mroźno.

Na Wasze prace czekamy do 14 stycznia 2015 roku.

Zgłaszając pracę do wyzwania
proszę koniecznie zapoznać się z naszym regulaminem.

Dla autorek najlepszych prac mamy wspaniałe nagrody
przygotowane przez naszych sponsorów. 

bon o wartości 50 złotych od ArtFan

bon o wartości 50 złotych od DEKU


bon o wartości 50 złotych Coricamo

bon o wartości 40 złotych od Świata Haftu

oraz kolekcja papierów Altair Night&Day od 
Skarbnicy Pomysłów



A to nasze inspiracje tematu.

Lolissa  przygotowała fantastyczne kolczyki


Modrak śliczny zimowy lampion z sikorką




Dorota przygotowała śliczny świąteczny wianek 

i pyszne pierniczki

ja do swoich prac wykorzystałam produkty spożywcze w postaci cukru i soli


zapraszam
manita


13 komentarzy:

  1. Oo.. akurat jestem w trakcie wykańczania pracy pasującej do tematu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również tworzę coś w temacie:-) sutaszowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam nazwę i link szuflady do postu(banerek cały czas wisi na pasku bocznym- myślałam, że to wystarczy)- przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, oryginalne pomysł, wykonanie super :)
    pozdrawiam świątecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam moje kolejne oszronione bliźniaczki, nie zupełnie identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam ozdobę choinkową : )

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja też się zgłaszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przegapiłam . Myślałam,że do 15 a praca gotowa. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  9. imp source l5t08f8o41 Ysl replica handbags replica bags bangkok o8o81p5k10 Get More Info q2j61v8x93 louis vuitton fake replica bags nyc v1l05s0c22 click here for info d8c60g4u20 high quality replica bags replica bags from china

    OdpowiedzUsuń