czwartek, 18 grudnia 2014

Wyzwanie Ewy - grudniowej Gościnnej Projektantki.

Witam i zapraszam na wyzwanie naszej grudniowej Gościnnej Projektantki.

Ewa pisze o sobie tak:
Najkrócej  rzecz ujmując moje życie to szycie. 
A w szyciu najbardziej kocham ścinki, a jak ścinki to patchwork. Uwielbiam łączyć ze sobą wszystkie małe skrawki materiałów w większą całość!
 Gen krawiectwa krąży w naszej rodzinie już od kilku pokoleń.
Ja swoje  pierwsze kroki w krawiectwie stawiałam pod czujnym okiem babci.  
Kilka lat temu udało mi się przekształcić moją pasje szycia  w mój sposób zarabiania na życie. Tak więc  do pracy chodzę z przyjemnością, zaczynam bowiem dzień szyciem i tak też go kończę. Trzy lata temu założyłam  bloga w-ewkowie . Tam nie tylko pokazuje swoje prace,  ale i staram się dzielić swoją wiedzą. 
Zapraszam więc  tych co chcą  zobaczyć  moje prace, a także tych co stawiają pierwsze kroki w krawiectwie i zechcą skorzystać z moich doświadczeń.


Mam w zanadrzu jedno marzenie ...podróże.
Wiem, że czas  wakacyjnego podróżowania  już  za nami, ale zawsze, o każdej porze roku można się wybrać w  podroż  marzeń... Ja  w swoją zabiorę  własnoręcznie uszytą  poduchę. 



Ma mi  służyć  nie tylko do  odpoczynku, ale i przypominać, że po powrocie do domu czeka na mnie  moja ukochana maszyna do szycia.

A Ty co zabierzesz ze sobą w podróż swoich marzeń?




Wykonaj w dowolną techniką, bliską Twojemu sercu, to co chciałabyś  aby Ci towarzyszyło w takiej podróży - to moje wyzwanie na grudzień.

                                                                    Ewa 


Serdecznie zapraszamy do podjęcia wyzwania naszej grudniowej Gościnnej projektantki!

Prace możecie zgłaszać do 4 stycznia.


2 komentarze: