poniedziałek, 12 stycznia 2015

Wyzwanie styczniowej Gościnnej Projektantki

Naszą Gościnną Projektantką w styczniu została Dorota z LandOfLaces.

Oto napisała o sobie i o swoim wyzwaniu:

Mam na imię Dorota i tworzę jako LandOfLaces - chociaż do niedawna istniałam w sieci jako DorARTthea - stąd na zdjęciach inspiracyjnych różne podpisy ;-) Swoje prace pokazuję na blogu "LandOfLaces"
   Moja ukochana technika rękodzielnicza to koronki frywolitki - bo są delikatne, romantyczne, wiktoriańsko - gotyckie, bogate i mają nieprawdopodobnie wiele zastosowań. Kocham łączyć frywolitkę z koralikami jako biżuterię, ale też z różnymi innymi technikami. Lubię też wyzwania - zmuszają mnie do robienia różnych rzeczy po raz pierwszy, do wymyślania połączeń, których normalnie pewnie bym nie wymyśliła. Jedną z moich całkiem innych, nowych pasji jest poznawanie naszych rodzimych dziko rosnących roślin jadalnych i leczniczych i wszelkich sposobów ich wykorzystania - a uwierzcie mi, że jest tego sporo!
   Kiedy wymyślałam wyzwanie dla Was, chciałam żeby było ono w jakiś sposób mi bliskie, odzwierciedlało moje prywatne sympatie, ale nie umiałam wybrać i narzucić Wam jednej rzeczy. Postanowiłam dać Wam większy wybór i po prostu spisałam rzeczy które lubię.
Temat wyzwania to "Połączenia"



Możecie wykonać dowolną rzecz, w dowolnej technice. Ale uwaga - zasadą wyzwania jest połączyć dowolne 4 lub więcej haseł przedstawionych w tabelce. Chodzi mi o to, żeby pobudzić Waszą kreatywność. Im więcej motywów wykorzystacie, tym lepiej, ale 4 to minimum. Chciałabym, żebyście w swoich postach napisali wyraźnie które rubryczki wykorzystaliście.
Myślę, że temat nie jest bardzo skomplikowany. Na zachętę pokażę Wam kilka prac pasujących do wyzwania.


 Motyw roślinny, Czarny, Koronka, Koraliki, Coś nowego (moja pierwsza różyczka



Biały, Tkanina, Koronka, Koraliki



 Czarny, Turkus, Motyw roślinny, Tkanina, Dla siebie



Turkus, Biały, Koronka, Koraliki, Motyw roślinny (kwiatuszki)




Jak widzicie, możliwości jest bardzo dużo, i liczę na to, że jeszcze mnie zaskoczycie całkiem nowymi połączeniami!
A ponieważ kocham robić biżuterię, postanowiłam w ramach nagrody dla wyróżnionej osoby przygotować specjalnie małą nagrodę niespodziankę, w wybranym przez nagrodzoną kolorze.


My też zachęcamy do wzięcia udziału w wyzwaniu Doroty "Połączenia".
Na prace czekamy do 26 stycznia. Poniżej znajdziecie baner zabawy.




10 komentarzy:

  1. Akurat do wyzwania pasowałoby moje etui. Ale już je opublikowałam na blogu. Szkoda.
    Mogłabym je zgłosić ? ;)
    Łączy: morski/turkus,tkanina/wstążka, dla siebie, spróbuj nowego, koraliki, więc sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) zabieram się do pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze kolejne wyzwanie godne uwagi,może uda się coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorota, świetny temat wyzwania i wspaniałe inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł na wyzwanie i równie wspaniałe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm połączyłam 8, ale tak teraz myślę, że jeśli sznurek to tkanina [bo co innego?] to ustrzeliłam 9 :-) Pozdrawiam Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja połączyłam 5: koronki, motywy roślinne, białe, czarne i coś nowego pierwszy raz robiłam w tej technice i ew. 6 - coś dla siebie bo kołnierzyk zamierzam nosic. Moja praca na blogu: www.lesnyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałam:
    czarny-biały-dla siebie-koraliki-spróbuj czegoś nowego.... razem 5

    https://www.facebook.com/szkatulkownia/

    zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie, myślałam, że mi się nie uda, ale zdążyłam połączyć 7 haseł i wziąść udział w wyzwaniu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieśmiało dołączę i ja do zabawy.
    Po raz pierwszy biorę udział w zabawie na blogu.

    Wykonałam szkatułkę z filcu.
    Udało mi się połączyć prawie wszystkie elementy.
    Motyw roślinny, Tkanina, Czarny, Dla siebie, Koraliki, Biały, Koronka
    Spróbuj czegoś nowego (po raz pierwszy zrobiłam z filcu coś dla siebie a nie dla dzieci)

    http://truskawkowamama.blogspot.com/2015/01/filcowa-szkatuka-z-koronka.html

    OdpowiedzUsuń