piątek, 13 lutego 2015

Wyzwanie Lutowej Gościnnej Projektantki

Naszą Gościnną Projektantką w lutym została Justyna z W sieci nitek i niteczek.

Justyna pisze o sobie i swoim Wyzwaniu:

Witam,

Na początku dziękuję za wybranie mnie na gościnną projektantkę lutego. Co mogę napisać o sobie....

Jestem pracującą mamą, która nie lubi siedzieć bezczynnie. ze szkołami plastycznymi nie mam nic wspólnego, wszelakiego rękodzieła uczę się sama, korzystając z tutków dostępnych w Internecie. Wszystko zaczęło się od prostych serwetek szydełkowych, poprzez frywolitkę, aż nauczyłam się sutaszu. To właśnie sutasz jest moją ulubioną dziedziną, w której kocham tworzyć. Dużo myślałam o temacie wyzwania, ponieważ za oknem jest szaro buro i ponuro (przynajmniej u mnie), stwierdziłam, że trzeba przywołać coś, co przywoła wiosnę i oto jest zdjęcie pięknego tulipana. Mam nadzieję, że posłuży ona jako inspiracja do stworzenia pięknej biżuterii i nie tylko. 
Poniżej prezentuję kilka zdjęć moich prac.

To chyba tyle. Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.


Temat Wyzwania Justyny to: "Przywołanie wiosny"


Oto, co przygotowała Justyna:










Możecie stworzyć pracę w dowolnej technice.

Termin nadsyłania prac: do 26 lutego.

 Zapraszamy do udziału w Wyzwaniu Justyny!

Baner zabawy:







14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam od niedawna jestem na blogerze, cały czas się uczę.
      Widzę, że dodając zdjęcie chyba coś źle zrobiłam
      Przesłałam pracę nr 2
      mój blog http://mebelkidanielki.blogspot.com/

      Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie

      Usuń
    2. i odnośnik do FB https://www.facebook.com/mebelkidanielki

      Usuń
    3. Proszę się nie martwić.
      Wysłałam Pani krótka informację jak się poprawnie zgłaszać do naszych wyzwań.
      Pozdrawiam :).

      Usuń
  2. Fajna tematyka :) szkoda że taki krótki termin :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze będę zachwycać się sutaszem! Cudo :) Czarne kolczyki są przepiękne oraz te z motywem motyla! Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komplementy :) zapraszam do zabawy :)

      Usuń
  4. Piękne prace!!! I fajny temat, po tych szarościach zimowych (mam na myśli to co za oknem się dzieje), czas na kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tak dalej pójdzie to do 28-go lutego będziemy mieć wiosnę na całego. Takim pięknym pracom - nie może się oprzeć :) Ja tez dołączam do wspólnego "przywoływania wiosny" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki z motylami są przepiękne. Właśnie motyli najbardziej mi brakuje, to tez sobie takie zrobiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyzwanie do 26 lutego to dlaczego nie mogę dodać dziś pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Małgorzato bardzo przepraszam za powstałą nieścisłość. Można już zgłosić swoją pracę. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Do biżuterii jakoś mi nie po drodze, o sutaszu nie wspomnę, ale wiosnę chętnie przywołam :)

    OdpowiedzUsuń