czwartek, 5 marca 2015

Wyniki wyzwania nr 2 " Dla Niej, dla Niego".

Mam przyjemność przedstawić wyniki minionego wyzwania nr 2: 

„Dla Niej, dla Niego”

Zostało zgłoszone tak wiele wspaniałych i kreatywnych prac - bardzo dziękujemy.
 Po jak zwykle "burzliwym" głosowaniu, zostali wyłonieni zwycięzcy, oto i oni:

Martuśkowy świat


Bon o wartości 50 zł od sklepu Kadoro



Bon o wartości 50 zł od sklepu Magia Tworzenia




Bon o wartości 40 zł od sklepu Eko-Deco





Nagroda rzeczowa od sklepu Na Strychu




Nagroda rzeczowa od sklepu Wycinanka




rabat 10 % od sklepu Kadoro



anett-art


rabat 10% od sklepu Kadoro



Serdecznie gratulujemy!


Nagrodzone osoby, prosimy o kontakt mailowy, doszuflady24@gmail.com - z dopiskiem „Dla Niej, dla Niego.”


Dodatkowo, prace:

"Z muszlą paua" autorstwa Martuśkowy świat
"Nad stawem" autorstwa Wrzące kolory
"Kolia sutasz" autorstwa Paratiisi
"Corazón Azul" autorstwa Pod Zieleńcem

zostają nagrodzone tytułem Wybór Beading Polska” 
i opublikowane w kolejnym wydaniu magazynu!


Serdecznie gratulujemy!


Autorki prac wyróżnionych tytułem „Wybór Beading Polska”, prosimy o niezwłoczne dostarczenie w formie elektronicznej:
1. podpisanej odręcznie i zeskanowanej zgody na publikację w prasie i na serwisach społecznościowych magazynu Beading Polska (wzór zgody w załączniku do regulaminu)
2. zdjęcia do publikacji, ostre i dobrze skadrowane, wielkości 2600 x 2400 pikseli i 300DPI (ewentualnie przesłane "prosto z aparatu") .

***

Zapraszam do udziału w przyszłych oraz jeszcze trwających wyzwaniach:

Otwórz Szufladę w lutym „Z Alicją w Krainie Czarów"




Małe Szufladki  „Wiosna"




Wyzwanie nr 3 "Przez różowe okulary"




12 komentarzy:

  1. Piękne prace, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wytworki :) gratuluję! Też chciałabym wziąć udział w nowym wyzwaniu nawet mam już pomysł tylko nie wiem zupełnie jak ogarnąć te wszystkie formalności ( to by było moje pierwsze wyzwanie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcamy do udziału, formalności naprawdę nie są przeszkodą :) pomożemy!

      Usuń
    2. Dziękuję a gdzie mogę zgłaszać się o pomoc: email-owo czy tu na Waszej stronie?

      Usuń
  3. taka niespodzianka z samego rana ;) dziękuję i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też radość rozpiera - dziękuję pięknie za wyróżnienie i gratuluję innym :) piękne prace

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie radość spotkała od rana! :) Bardzo się cieszę i dziękuję. Mam jeszcze prośbę o korektę banerka - wstawiłyście fotkę tyłu pracy, a przód jest zdecydowanie bardziej reprezentacyjny, natomiast w moim nicku oba wyrazy są z dużej litery. :) To tyle mojego marudzenia, idę świętować dalej i jeszcze raz dziękuję. Dziś lub jutro podeślę stosowne materiały. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dziekuję :) zapowiada sie miły weekend :)

    OdpowiedzUsuń