piątek, 8 maja 2015

Testuj z Szufladą 3

Zapraszamy na trzecie wydanie cyklu "Testuj z Szufladą"!

Jeden z naszych sponsorów - Koralowy Świat przekazał nam zestawy drewnianych koralików. Różnorodność form i faktur pozwala na wykonanie prac nie tylko biżuteryjnych !






Rozdamy je pięciu wybranym czytelniczkom, które będą chciały zmierzyć się z wyzwaniem stworzenia i zaprezentowania pracy z tym zestawem.

Prace opublikujemy na naszym blogu, a osoby testujące otrzymają baner "Testuję z Szufladą" jako uczestniczki akcji. 
Dodatkowo Koralowy Świat zaprezentuje wykonane prace na swoim profilu na Facebooku.


Jeśli Wasza wyobraźnia już zaczęła pracować, zgłoście się w komentarzu pod tym postem i przedstawcie nam swój pomysł na drewniany zestaw.


Zapraszamy do wspólnej zabawy!



 Zabawa trwa do 13 maja, po tym terminie ogłosimy nasz wybór.



10 komentarzy:

  1. Z większych i mniejszych kółek pustych w środku zrobiłabym bicykl ... zamkowy wisiorek rzecz jasna ;-), a z tego okrągłego ze słojami - sowę - również z zamka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już widzę te koraliki w biżuterii sutaszowej szczególnie te płaskie okrągłe mi się podobają, a z dużych kulek zrobiłabym korale do których dołożyłabym kule sutaszowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja biżuterii nigdy nie robiłam, ale może kiedyś spróbuję;) Natomiast ozdóbek kółeczek i koralików chętnie wykorzystałabym do ozdoby jakiejś szkatułki, albo zrobiłabym z nich jakiś oryginalny widoczek lub ozdobiłabym własnoręcznie robiony świecznik;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zrobię z nich biżuterię w stylu etniczno-minimalistycznym. A do tego sesja na łące...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczyłam te koraliki to od razu pomyślałam o lnianej letniej torbie, która chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu. Pasowałyby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyzwanie, bardzo kreatywne:) ja bym wykorzystała do ozdobienia świeczki lub osłonki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wykorzystała bym je do sutaszu

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tu widzę ogromny etnonaszyjnik. Warstwowy, splatany, na dratwie lnianej albo innym ciężkim "sznurku," z dodatkiem jakichś piórek, turkusu albo koralu.... Taki niby strasznie duży i ciężki, ale jednak mocno wakacyjny i nadający się na upały, do lnianej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadły mi w oko różnokształtne jednodziurkowce, zresztą te okrągłe płaskie też - takie niby guziczki, w sam raz na oczka do pierścionków koronkowych. Zresztą kto wie, może powstałby z nich też etno-naszyjnik z beżowej bawełnianej frywolitki w wersji freeform? Do takiego naszyjnika te "igły" też by się przydały....

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszytkie płaskie koraliki ukladaja się w mozaikę. Oczyma wyobraźni widzę tag, w kolorach ziemi, błękitu i turkusu z piaszczystą plażą i łodziami na morzu..
    pozdrawiam z Pomorza
    ewa

    OdpowiedzUsuń