wtorek, 30 czerwca 2015

Wyniki wyzwania czerwcowej Gościnnej Projektantki.

Witam i przedstawiam wyniki wyzwania jjki - naszej czerwcowej Gościnnej Projektantki.



"Czerwcowe Wyzwanie Gościnnej Projektantki właśnie się zakończyło. 

Tylu motylków w jednym miejscu jeszcze nie widziałam! 

Bardzo letnio było i z tego ogromnie się cieszę! 

Wszystkie prace prześliczne. Przecudne karteczki, albumy i notesy w technice craft. Koralikowe i sutaszowe cuda. Znalazły się również szydełkowe oraz szyciowe prace, a nawet w decoupage. 

Wszystkie prace prześliczne! 

Przy wielu nie mogłam oczu oderwać. Bardzo trudno było mi wyłonić wyróżnienie, oj bardzo. Moją uwagę skupiły jednak poduszki z bloga HagArt

To to one mną zawładnęły. I to je wyróżniam.



Cieszę się również, że do wyzwania dołączył ktoś obcojęzyczny - Nirra i jej krzyżykowy motyl.

Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za zabawę!"



My również dziękujemy za wspólną zabawę i gratulujemy wyróżnionej!



2 komentarze:

  1. Już je widziałam....powalają swym urokiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wróciłam z podróży i przeczytałam jaka miła niespodzianka mnie spotkała - dziękuję pięknie:)

    OdpowiedzUsuń