poniedziałek, 15 czerwca 2015

Wyzwanie Gościnnej Projektantki

Oto jakie wyzwanie przygotowała dla Was w czerwcu nasza Gościnna Projektantka jjka.

Dziękuję za wybranie mnie na Gościnną Projektantkę Czerwca.
Jestem JJka, a tak na prawdę Joanna, typowa pracująca kobieta, która w czasie wolnym oddaje się pasji robótkowania. Urzekają mnie różne formy, wzory, kolory i nieograniczone możliwości wyobraźni jakie prezentują twórcze osoby i dlatego tak bliskie jest mi wszelakie rękodzieło. "Dłubię" od kilkudziesięciu lat i kocham to co robię. Mam swoje techniki, jedne są mi bliskie i nie mogę bez nich żyć, a do innych tylko wzdycham. Tworzę, podglądam i często doradzam. Chciałabym żeby doba się wydłużyła, aby starczyło czasu na realizację wszystkiego co przychodzi mi do głowy. Od trzech miesięcy chwale sę pracami na blogu " Rękodzieło Joanny / JJka / Joanna's crafts do którego serdecznie zapraszam.

Zaproponowanie tematu Wyzwania, to trudniejsze jak uczestniczenie w takim wyzwaniu.
Trudno mi było wymyślić taki temat, aby wiele rękodzielniczek tworzących w przeróżnych technikach mogło wziąć w nim udział. Chcę oglądać i podziwiać!
Zadziałał przypadek - przelatujący motyl, pierwszy jaki zobaczyłam tego zaczynającego się lata. 
Tak więc moje wyzwanie to:
"Lekkie jak motyle"


Wyzwanie jjki potrwa do 28 czerwca.

Serdecznie zapraszamy do tworzenia, a oto kilka pięknych, lekkich jak motyle, prac Joanny w ramach inspiracji do jej zabawy.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz