piątek, 3 lipca 2015

Wyzwanie nr 7 "Zachód Słońca"

Witajcie

Upragnione lato wreszcie nadeszło, choć niektórych już męczy swoimi upałami... Cieszmy się wspaniałą pogodą, ciepłem, wakacjami, urlopami... To szczególny czas, kojarzący się ze swobodą, wolnością, odpoczynkiem i relaksem, dający energię na cały następny rok. 

Tego ciepła i słońca nie mogło zabraknąć także w naszym pierwszym wakacyjnym wyzwaniu. 


 

Proponujemy Wam przygotowanie pracy  inspirowanej zdjęciami Projektantek Szuflady.










Zainspirowani?

 

To do dzieła! 

Możecie temat potraktować dosłownie lub zaczerpnąć z palety przepięknych kolorów jednoznacznie kojarzących się z zachodem słońca: ciemnej żółci, pomarańczu przechodzącego w czerwień,  szarego błękitu przechodzącego w fiolet oraz czerni.


Na Wasze prace czekamy do 31 lipca.

 

Pamiętajcie aby zgłaszana praca była nowa, przygotowana tylko na nasze wyzwanie i nie publikowana przed datą jego ogłoszenia.

 Post zgłoszeniowy musi zawierać baner wyzwania i link do strony z wyzwaniem. Prace nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę przy wyborze najlepszych.

W razie wątpliwości zajrzyjcie do zakładki "Regulamin".


***

Oto jakie  inspiracje przygotowały dla Was Projektantki:



Manita uszyła dla Was cudny zachód słońca:




Modrak przygotowała wisior "Zachodzące słonce":





Diana uszyła cudowną Lady Sunset:





Visell inspiruje wspaniałą karteczką:






Honorata namalowała wspaniały obraz! 

Akryl na płótnie 30x40:




Beata przygotowała naszyjnik w kolorach zachodzącego nad wodą słońca:

 

 Agolloarte wykonała dwustronny brelok:




I ja, Grejsi, przygotowałam karteczkę urodzinową z zachodem słońca:





***

Nasi sponsorzy przygotowali nagrody dla wyróżnionych prac.


Kadoro

bon 50 zł + dwa 10% rabaty

 

Magia Tworzenia 

bon o wartości 50 zł


Eko-Deco 

bon o wartości 40 zł


wycinanka.net 

 nagroda rzeczowa


 nagroda rzeczowa od sklepu Koralowy Świat,

 


oraz nagroda rzeczowa od sklepu Decomade



Dodatkowo wszyscy wyróżnieni mogą skorzystać z darmowej wysyłki w księgarni Decomade.




Wyróżnione prace biżuteryjne mogą także zostać dodatkowo wyróżnione znakiem "Wybór Beading Polska" i publikacją w  magazynie.





23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że kto jak kto, ale ty będziesz zachwycona... Ha, ha! Klękajcie narody, Monika nadchodzi!!!!!!!!

      Usuń
    2. Po powrocie z urlopiku, się za to zabiorę! :)

      Usuń
  2. Te upał rozpalił moją wyobraźnię i tak powstało dziełko ,które idealnie wpasowuje się w wasze wyzwanie. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam czy tylko koralikowa bizuteria zalicza się do Wybór Beading Polska????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, publikowane w Beading Polska są tylko prace, w których zostały użyte koraliki.

      Usuń
    2. Szkoda że nikt nie wpadł na pomysł wydania w Polsce magazynu o glince polimerowej :(

      Usuń
  4. Nieśmiało, po raz pierwszy zgłaszam swoją pracę do konkursu :) Z okazji wyzwania powstał u mnie słoneczny kocur - poducha idealna do oglądania zachodu słońca leżąc na kocyku ;) http://lamika88.blogspot.com/2015/07/aaa-kotki-dwa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosimy o dodanie Twojej pracy przez linarza.

      Usuń
    2. A no gapa ze mnie i zapomniałam :) Dziękuję za przypomnienie już dodaję :)

      Usuń
  5. Przygotowałyście przepiękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki to człowiek nieuważny... a taka byłam zadowolona ze swojej pracy i nie doczytałam dokładnie regulaminu, życzę powodzenia pozostałym uczestniczkom! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogie Panie ja z pytaniem :) przygotowałam prace, ale nie będzie brana pod uwagę ponieważ zgłosiłam ją później z rozbiegu na inne wyzwanie. Czy jest szansa ponownie wziąć udział w wyzwaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :-). Odpowiedź została wysłana na Pani osobistą pocztę elektroniczną.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Witam. Zgodnie z regulaminem można zgłosić jedną pracę. Zgłaszana praca musi być nowa, przygotowana tylko na nasze wyzwanie oraz nie publikowana przed datą jego ogłoszenia.

      Usuń
  9. świetne inspiracje ;) mnie urzekł obraz Honoraty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny temat! Każdy może wybrać te kolory, które właśnie jego urzekają w zachodach słońca - albo delikatne pastele oświetlonych wieczornym słońcem chmur, albo intensywne pomarańcze i rudości zachodzącego słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to zgłaszam się ze swoim naszyjnikiem :-) A przez temat tego wyzwania nie przestaje chodzić mi po głowie piosenka Norah Jones "Sunrise"... ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Zdążyłam zgłosić kolczyki, ale nie mogłam umieścić baneru jako obrazka na blogu, jest tylko link. Nie wiem od czego to zależy; mam nadzieję, że link wystarczy (jest w opisie i na pasku bocznym). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uff zdążyłam :) pierwszy raz więc mam nadzieję, że wszystko zrobiłam jak trzeba ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń