wtorek, 1 września 2015

wyzwanie numer 9

Witam serdecznie.


Dacie wiarę, że mamy już wrzesień?

Nowy miesiąc- nowe wyzwanie w Szufladzie. 


Jesteście ciekawi jego tematu?



Ogłaszam wyzwanie indiańskie.


Zapraszam do tworzenia prac w indiańskim klimacie.

Zainspirujcie się szamanami, wojownikami, totemami, wigwamami, amuletami, gobelinami.

Użyjcie w swoich pracach skór, piór, kości, korali, geometrycznych wzorów, frędzli- wszystkiego, co Wam fantazja podpowie, aby stworzyć indiański klimat.


Na Wasze prace czekamy do 30 września.


Pamiętajcie aby zgłaszana praca była nowa, przygotowana tylko na nasze wyzwanie i nie publikowana przed datą jego ogłoszenia.

 Post zgłoszeniowy musi zawierać baner wyzwania i link do strony z wyzwaniem. Prace nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę przy wyborze najlepszych.

W razie wątpliwości zajrzyjcie do zakładki "Regulamin".


A oto inspiracje Projektantek Szuflady:


Dorota i jej naszyjnik





Diana przygotowała poduchę w piórka, tipi i łapacze snów





Beata, u której królują kamyczki i piórka




Lolissa i jej naszyjnik z turkusami i piórami



Grejsi i jej fantastyczna kartka 




grafika wykorzystana w kartce pochodzi z tej strony



piórkowa kartka Visell




i ja, manita z torbą z piórkami, frędzlami i elementami geometrycznymi



Dla autorów najlepszych prac mamy nagrody:


od Kadoro bon o wartości 50 złotych i dwa 10% rabaty,


od Magii tworzenia bon o wartości 50 złotych 


od Eko-deco bon o wartości 40 złotych 



Dodatkowo dla wszystkich wyróżnionych mamy darmową przesyłkę od sklepu Decomade.

 

Wyróżnione prace biżuteryjne mogą także zostać dodatkowo wyróżnione znakiem "Wybór Beading Polska" i publikacją w  magazynie.


Już nie mogę się doczekać Waszych prac. 





17 komentarzy:

  1. Świetny temat wyzwania! Tak z ciekawości - trzeba się inspirować tylko Indianami Ameryki Północnej, czy np. Majowie i Inkowie też wchodzą w rachubę...? :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ameryka Północna. Chodzi mi ogólnie o rdzenne ludy Ameryki a właściwie inspiracje ich sztuką ludową.

      Usuń
    2. Ok, dzięki za informację :-)

      Usuń
  2. Jeju fajnie że Was odkryłam :) Indiańskie wyzwanie to moje klimaty!
    Przepięknie inspiracje stworzyłyście! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Temat bardzo ciekawy. Powodzenia wszystkim!
    Pozdrawiam Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo fajny temat na wyzwanie, ciekawa jestem prac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. temat intrygujący ale stanowczo nie mój. Nie wiem czy coś wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio pokochałam te indiańskie motywy więc z chęcią popatrze co dziewczyny przygotowały:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyzwanie super! Już kończę dziabać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro powinnam i ja dołączyć do zabawy, ale dużo pięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! W związku z tym że z nieznanych mi przyczyn zablokowano mi bloga, to podaję w linku poniżej moją szamańską zawieszkę na fb:
    https://www.facebook.com/joanna.szala.9/posts/829394733848343?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodałam swoja pracę, ale link nie działa, ponieważ nazwa i adres bloga uległy zmianie. Także tutaj podaję nowy adres: http://artisticvariations.blogspot.co.uk/2015/09/dream-wolves-catcher-polymer-clay.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle pięknych prac! Mamy zdolniachy w Polsce! Polish handmade rządzi ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń