poniedziałek, 12 października 2015

Październikowe wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie, nasza październikowa Gościnna Projektantka 

Agatrix

 przygotowała dla Was bardzo ciekawe wyzwanie, bo tym razem proponuje podróż w czasie. 

Temat wyzwania brzmi:

"Wspomnień czar lata 20 i 30 XX w.". 

Czasy piór, boa, fokstrota, koronek, cekinów, pereł, no i oczywiście prohibicji ;) 


Coś mi się wydaje, że w tym wyzwaniu będzie się dużo działo ;)


A teraz kilka słów od Agatrix:

 

Witam,

Mam na imię Agata w blogowym świecie Agatrix. Gdy w piątek zobaczyłam, że wybrano mnie na GP Szuflady myślałam że coś z moim wzrokiem nie tak. Przeczytałam dwa razu - i oto jestem. Jest to dla mnie bardzo ważne wyróżnienie, za które ogromnie dziękuję.

No i czas na kilka słów o mnie. Po pierwsze żona i mama trzech szkrabów od pierwszego października kobieta pracująca, posiadaczka psa i dwóch kotów no w sumie jednego gdyż jeden jest mojej 5-letniej córci :). 

W zeszłym roku w listopadzie odkryłam magiczny świat decoupagu. A że zawsze chciałam malować ale warsztat nie ten decoupage stał się alternatywą i wpadłam jak śliwka w kompot. W marcu tego roku założyłam bloga mojswiat-handmade.blogspot.com. Z założenia blog miał być takim albumem prac bym mogła zobaczyć moje postępy jednak szybko blogowa rękodzielnicza społeczność wciągnęła mnie.

Oprócz decoupagu zaczęłam szydełkować tzn. odkurzyłam szydełko po prawie 20 latach. Gdy po odkurzeniu powstały pierwsze krzywe szydełkowe tworki komentarz mojego M. "Nie wiedziałem, że umiesz coś takiego robić - no super Ci wyszło" oj jak miło coś takiego słyszeć.

A mój najcudowniejszy fan codzienne się mnie pyta czy robimy sztukę i czy nauczę ją robić na szydełku. No i muszęją nauczyć, bo u mnie w domu rękodzieło było zawsze a to za sprawą mojej Mamy, która szyła, dziergała, szydełkowała, i robiła DIY.  Ja rękodzieło schowałam pod poduszkę by teraz je wyciągnąć i znaleźć siebie swoją odskocznię od dnia codziennego.

Mam nadzieję że Was nie zanudziłam:)

i przechodzimy do następnego punktu, czyli do wyzwania, które brzmi "Wspomnień czar lata 20 i 30 XX w.". Czasy piór, boa, fokstrota, koronek, cekinów, pereł, no i oczywiście prohibicji - jak dla mnie czasy nostalgiczne i sentymentalne  Pola Negri, Miłość Ci Wszystko Wybaczy, Żabczyński, W starym Kinie itd. 

Dla najlepszej pracy przewiduję mały upominek:)

Pozdrawiam 

Agata

 

Wyzwanie trwa do 26 października 

 

A oto jeszcze kilka inspiracji przygotowanych przez naszą gościnną projektantkę


 

 

 

 

 

Przed zgłoszeniem bardzo proszę o zapoznanie się z naszym regulaminem. 

 


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa tematyka. Przy ostatnim szaleństwie mam nadzieję, że się wyrobię. ;) Powodzenia wszystkim życzę!

    OdpowiedzUsuń