sobota, 14 listopada 2015

Listopadowe wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie, 

nasza listopadowa Gościnna Projektantka 

 Cleo80

przygotowała dla Was ciekawe wyzwanie, którego tematem jest

 Rock 'n' Roll


 

Czyli dużo czerni, ćwieków, łańcuchów, ale też symboli związanych z instrumentami, zespołami, czaszki itp. itd

 

A teraz kilka słów od Cleo80


Witam serdecznie,

Mam na imię Natalia, ale od początku swojej twórczej działalności w internecie występuję jako Cleo80. Niektórym osobom moja twarz może wydawać się znajoma, ponieważ przez kilka lat zajmowałam się wizażem i taka była tematyka mojego pierwszego bloga. Tworzeniem biżuterii zajmuję się już jakieś 8 lat, jednak dopiero niedawno postanowiłam pokazywać swoje prace szerszej "publiczności" na kolejnym założonym przeze mnie blogu -

 http://cleoandthebeads.blogspot.com/ .
Nie mam swojej jednej ulubionej techniki, robię biżuterię z koralików, drucików, filcu i wszystkiego co w mojej opinii się do tego nadaje (czyli prawie wszystko :) ).
Na co dzień jestem mamą dwójki dzieci, żoną, gospodynią domową (uwielbiam piec i gotować) a do tego pracuję. Wiele osób pyta mnie często jak ja znajduję na to wszystko czas? Myślę, że to kwestia dobrej organizacji swojego czasu, a może moja doba jest po prostu dłuższa...
Podczas pracy zawsze towarzyszy mi moja ulubiona muzyka. Prawdziwa rock and rollowa ze mnie babka i dlatego nie miałam najmniejszych problemów z wybraniem tematyki swojego wyzwania.

Już nie mogę doczekać się Waszych interpretacji tego tematu.
Dla zwycięzcy przewiduję drobny upominek-niespodzienkę :-)
Do dzieła i życzę powodzenia.

Cleo80.

 

Wyzwanie trwa do 26 listopada


A oto jeszcze kilka inspiracji przygotowanych przez naszą gościnną projektantkę







Przed zgłoszeniem bardzo proszę o zapoznanie się z naszym regulaminem.


 


4 komentarze:

  1. Piękne przedmioty, idealne jako dodatki na przyszłoroczne lipcowe koncerty IM i BS:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja może nie do Wyzwania, ponieważ praca powstała tuż przed jego ogłoszeniem
    https://www.facebook.com/1189710177722233/photos/pcb.1197838793576038/1197838396909411/?type=3&theater ale podobnie jak Cleo80 tworzę przy dość ostrej muzyce i czasem takie oto inspiracje mnie nachodzą!Pozdrawiam serdecznie i na pewno częściej będę tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bransoletki :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe wyzwanie! Walczę z czasem, żeby się wyrobić i coś fajnego zgłosić :-)

    OdpowiedzUsuń