środa, 27 stycznia 2016

Wyniki wyzwania Gościnnej Projektantki w styczniu

Dobry wieczór, 

nadszedł czas na ogłoszenie wyników wyzwania, które otrzymałyśmy od naszej Gościnnej Projektantki w styczniu

Zobaczcie, co napisała Mamma Mai


"Witam, 

Serdecznie dziękuję za tak liczny udział w moim otulonym wyzwaniu. Wszystkie prace są piękne i przytulne.  Niestety mogłam wybrać tylko jedną laureatką. Została nią Zamotana Lacrima

 



Twój resztkowy pled podbił moje serce. Cieszę się, że mogłam Cię zmotywować i skończyłaś jeden z wielu zaczętych projektów. Proszę  o kontakt mailowy w celu uzgodnienia, gdzie mam wysłać niespodziankę dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie,
MammaMai"


My również dziękujemy i zapraszamy wszystkich do udziału w naszych konkursach



1 komentarz:

  1. Az mnie zamurowalo powaznie:)
    Dziekuje bardzo za motywacje i wygrana:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń