wtorek, 12 stycznia 2016

Wyzwanie Gościnnej Projektantki w styczniu

Witajcie!

Nadszedł czas na ogłoszenie wyzwania naszej Gościnnej Projektantki w styczniu, którą jest Mamma Mai

 

 Oto kilka słów od autorki wyzwania:


"Witam serdecznie, 

Mam na imię Monika. Jestem przede wszystkim mamą, żoną i menadżerką domowego ogniska. W wolny m czasie zajmuję się szeroko pojętym rękodziełem. Zaczynałam jeszcze w gimnazjum od haftu krzyżykowego, który podpatrywałam od mamy. Na studiach tworzyłam biżuterię, potem były papierowe bukiety Kusudama,które stały się moją pasją. Następnie przyszedł czas na  scrapbooking i decoupage. Obecnie moim "konikiem" jest szydełko i szycie na maszynie. 

Więcej o mnie i moich pracach możecie przeczytać na blogu http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/, na który serdecznie zapraszam.

Temat wyzwania, który dla Was przygotowałam to (O)tul się zimą. To wszystko, czym możecie się otulić, do czego przytulić. Ważne żeby prace nawiązywały do pory roku, którą mamy.

Moje inspiracje to szydełkowy komin i chusta, którą możecie się otulić i śnieżynkowe poszewki na poduszki. Dosyć tego podpowiadania. Interpretację tematu zostawiam Wam. Z miłą przyjemnością mogę powiedzieć, że dla najlepszej według mnie pracy przewidziałam nagrodę niespodziankę. Pozdrawiam serdecznie."

Oto inspiracje od naszej Gościnnej Projektantki:

 



 
Wyzwanie trwa do 26 stycznia 2016

My również z niecierpliwością czekamy na Wasze prace i bardzo cieszymy się, że Monika została naszą nową Gościnną Projektantką. 

Przed zgłoszeniem prosimy o zapoznanie się z regulaminem wyzwań Szuflady, dostępnym w zakładce.




5 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł i daje wiele możliwości chyba się skuszę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. wyzwanie na czasie, u mnie w każdym razie bo właśnie świat wokół mnie spowiła biała kołderka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znalazlam powod do skonczenia jednej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń